یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل مدیریت بحران و کاهش بلایای استانداری لرستان پس از اتمام فعالیت سامانه‌ی بارشی آخر هفته گذشته و خروج این سامانه از آسمان استان گفت: تمامی راه‌های روستایی استان بازگشایی شده و خوشبختانه هیچ گونه خسارتی ثبت نشده است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان، مهدی پازوکی بیست و هشتم بهمن ماه، عنوان کرد: خوشبختانه بعد از پایان فعالیت سامانه بارشی و بارش‌های خوبی که داشتیم، شاهد آسمان آرام و هوای مطبوع و دلنشین در استان هستیم.
وی در مورد شدت بارش‌ها اظهار کرد: متوسط بارش در استان با فعالیت این سامانه ۶۹ میلی‌متر بود که جای خوشحالی دارد.
پازوکی در خصوص مشکلات به وجود آمده در زمان فعالیت این سامانه در استان تصریح کرد: به خاطر حجم بالای بارش برف در الیگودرز و دلفان راه ۲۰۰ روستا برای مدتی قطع شد که بلافاصله با اقدامات مجموعه‌ی راهداری استان بازگشایی شدند.
وی افزود: در سطح بیش‌تر شهر‌ها نیز با حجم بالای بارش باران شاهد آبگرفتگی معابر بودیم که رفع شده و هیچ گونه خسارتی به وجود نیامد.
مدیر کل مدیریت بحران و کاهش بلایای استانداری لرستان همچنین به اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با بحران‌های احتمالی در زمان فعالیت سامانه‌ی بارشی آخر هفته گذشته در سطح استان اشاره کرد و گفت: پس از اعلام هشدار هواشناسی استان بلافاصله‌ی جلسه‌ی ستاد مدیریت بحران استان تشکیل و ضمن اعلام آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی اقدامات پیشگیرانه در دستور کار این ستاد قرار گرفت.
پازوکی تصریح کرد: با توجه به آمادگی قبلی دستگاه‌های متولی و نظارت و رصد استاندار از اقدامات این دستگاه‌های در طول فعالیت سامانه بارشی، تمامی برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله‌ای به موقع انجام و هیچ گونه مشکلی به وجود نیامد.


دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1402-11-28 22:16
جوب‌های معابر مرکزی شهر کوچک است و کارگران و پيمانکاران شهرداری سلیقه و تجربه ندارند و اخیرا فیلمی از انجام ساخت یک جوب و آبراه ناقص در خرم‌آباد پخش شد که کارگران به بدترین شکل درحال ساختش بودند و با کمترین بارندگی معابر شهر خرم‌آباد به دریاچه تبدیل میشوند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا