یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس گفت: تعداد زیادی از اقشار مختلف مردم به ویژه افراد کم درآمد متقاضی خانه های طرح نهضت ملی مسکن هستند اما متاسفانه به دلایل متعدد زمین مورد نیاز برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تامین نشده است.
سیدحمیدرضا کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  با اشاره به وضعیت اجرای قانون جهش تولید مسکن گفت:در حوزه انتخابیه بنده در شهرستان‌های پلدختر و معمولان، تعداد زیادی از مردم اقشار مختلف به ویژه افراد کم درآمد متقاضی خانه های طرح نهضت ملی مسکن هستند اما متاسفانه به دلایل متعدد زمین مورد نیاز برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تامین نشده است.
نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مردم به ویژه زوج‌های جوان به دلیل گرانی مسکن  و مشکلات اقتصادی امکان تامین خانه مستقل ندارند، عنوان کرد: دولت برای تسهیل خانه دار شدن مردم، سیاستی را تحت عنوان طرح نهضت ملی مسکن آغاز کرده و به مردم وعده داده اما متاسفانه در اجرای ساز و کار آن موفق عمل نکرده است.
عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اجرای قانون جهش تولید مسکن در حوزه انتخابیه خود، اظهار کرد: با توجه به اینکه در شهرستانهای پلدختر و معمولان مشکل تامین زمین وجود دارد دولت باید زمین هایی را به محدوده شهری الحاق کند. در این صورت می‌توانیم گامی در جهت خانه دار کردن مردم برداریم.

دیدگاه‌ها  

#1 جودکی 1402-11-14 21:29
دولت به شهرستان های محروم معمولان و پلدختر برسد حتی سد هم ندارند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا