یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: لرستان معین تأمین امنیت در استان‌های مرزی همجوار خود است.


به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان، فرهاد زیویار در جلسه‌ی شورای تأمین استان با حضور وزیر اطلاعات، عنوان کرد: لرستان با شعاع چند ده کیلومتری خارج از مرز‌های استان در تأمین امنیت، انسجام ملی و وحدت کشور همواره نقش آفرین بوده است.
وی اظهار کرد: یکی از ظرفیت‌های مهم استان مؤلفه‌های سیاسی، اجتماعی و جغرافیایی آن است.
استاندار ادامه داد: اثرگذاری لرستان در امنیت ملی و کشور به واسطه‌ی اشتراکات قوی و مستحکم مؤلفه‌های هویتی ایرانی و صد در صد شیعی بودن است.
زیویار گفت: با الگوی دولت، ملت و نظام‌سازی طی چند دهه گذشته در راستای آرمان‌های انقلاب و نظام در استان شکل گرفته و همچنان جریان دارد.
وی به اغتشاشات سال گذشته و حضور پرشور مردم لرستان در صحنه‌ی مقابله با آن اشاره کرد و ابراز کرد: با ظرفیت‌هایی که در بطن جامعه و مردم غیور لرستان وجود دارد، در جریان اغتشاشات سال گذشته استان کمترین خسارت را متحمل شد.
استاندار لرستان تأکید کرد: امنیت استان مرهون همدلی بین مردم، مدیران، نهاد‌های انقلابی، نیروی انتظامی، سربازان گمنام امام زمان(عج)، سپاه و بسیج است که اجازه‌ی بروز هیچ گونه بحرانی را در این خطه نمی‌دهد.
زیویار همچنین به از خودگذشتگی، ایثار و همراهی مردم و مسئولان اجرایی، نظامی و انتظامی با دستگاه قضا در جریان اغتشاشات سال گذشته اشاره کرد و گفت: با توکل بر خدا و بهره‌گیری از ظرفیت‌های وحدت‌گرایانه آن توطئه‌ها نقش برآب شدند.
وی در ادامه به دستاورد‌های دولت سیزدهم در لرستان اشاره کرد و گفت: ایجاد بیش از ۴۰ هزار شغل براساس سامانه رصد و ارتقا و احیای ده‌ها مرکز تولیدی و صنعتی از جمله خودروسازی، نساجی، صنایع غذایی و تولید شیرخشک تنها نمونه‌های کوچکی از این خدمات و دستاوردهاست.
استاندار در بخش دیگری از سخنانش به اقدام وحشیانه‌ی رژیم غاصب صهیونیستی در بمباران بیمارستان غزه اشاره کرد و اظهار کرد: این اقدام وحشیانه و غیرانسانی سرآغازی برای نابودی رژیم جعلی صهیونیستی خواهد بود.
زیویار ابراز کرد: با وعده‌ی الهی نسل جدیدی از نهضت مقاومت شکل گرفته است.

دیدگاه‌ها  

#1 دانشجو 1402-07-29 21:41
به آقای داریوش حسن نژاد مدیر شرکت آب منطقه‌ای لرستان بگید که چرا رودخانه مرکزی شهر رو لایروبی نمیکنه فردا باز سیل میاد
نقل قول کردن
#2 دلسوز 1402-07-30 08:52
یکسال هم دوره استاندار بازوند لرستان پایلوت اقتصاد مقاومتی شد ولی بجز نصب چند بنر کاری صورت نگرفت و مشکل لرستان در نداشتن سد است الان تمام آب شهرهای لرستان از طریق چاه و سراب و چشمه است که اگر خشک شوند معلوم نیست برای شرب و صنعت چکار باید کنند
نقل قول کردن
#3 خرم‌آبادی 1402-07-30 10:30
به نقل از دانشجو:
به آقای داریوش حسن نژاد مدیر شرکت آب منطقه‌ای لرستان بگید که چرا رودخانه مرکزی شهر رو لایروبی نمیکنه فردا باز سیل میاد
احسنت الان زیر پل حاج عمران کلی شن و ماسه دپو شده و شهرداری نمیاد اونارو تخلیه کند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا