یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل منابع انسانی استانداری لرستان گفت: آزمون استخدام دستگاه‌های اجرایی استان، 30 فروردین جاری با محوریت و نظارت استانداری لرستان برای پذیرش و جذب یک هزار کارمند در استان برگزار می‌شود.

به گزارش یافته، علی‌رضا صفدری در تشریح مراحل و نحوه برگزاری این آزمون، افزود: پیش از این قرار بود آزمون استخدامی استانداری لرستان سال گذشته برگزار شود که با توجه به انجام مراحل اداری و تامین اعتبارات مربوطه، این آزمون به فروردین‌ماه امسال موکول شد.

وی اظهار کرد: برهمین اساس، آزمون استخدامی استان، روز جمعه 30 فروردین ماه در دو حوزه امتحانی خرم‌آباد و بروجرد برگزار خواهد شد.

صفدری با اشاره به اینکه با برگزاری این آزمون زمینه برای جذب یک هزار نیروی انسانی در قالب استخدام پیمانی در سطح استان فراهم می‌شود، گفت: این افراد در 25 دستگاه اجرایی استان لرستان جذب و به کار گرفته خواهند شد.

مدیرکل منابع انسانی استانداری لرستان افزود: در مجموع 16 هزار نفر برای شرکت دراین آزمون ثبت نام کردند که از این تعداد دو هزار نفر به دلیل نداشتن شرایط لازم، حذف شدند.

وی اظهار کرد: برهمین اساس، آزمون استخدامی استان لرستان با حضور 13 هزار و 983 داوطلب برگزار خواهد شد.

صفدری تصریح کرد: داوطلبان شامل 7 هزار و 92 زن با 51 درصد و 6 هزار و 891 مرد با 49 درصد هستند.

به گفته وی، پس از برگزاری آزمون با انجام مراحل گزینش و دیگر موارد قانونی و اداری مرتبط بر اساس ضوابط، یک هزار نفر به استخدام دستگاه های دولتی استان درخواهند درآمد.

صفدری با بیان این که زمان توزیع کارت شرکت در آزمون به صورت اینترنتی از یکشنبه 25 فروردین آغاز می شود، گفت: تمامی پذیرفته شدگان این آزمون بر اساس سهمیه در سطح شهرستان های تابعه استان لرستان به جز خرم آباد مشغول بکار خواهند شد.

وی اضافه کرد: فرزندان شاهد و ایثارگر از سهمیه 25 درصدی در آزمون بهره مند خواهند شد که این افراد در پنج دستگاه بنیاد شهید و امور ایثارگران، صنعت، معدن و تجارت، گمرک، امور عشایری و تعزیرات حکومتی استان لرستان جذب می شوند.

مدیرکل منابع انسانی استانداری لرستان گفت: برهمین اساس 202 نفر از برگزیدگان آزمون در قالب سهیمه استخدامی بنیاد شهید و امور ایثارگران و 798 نفر نیز به صورت سهمیه آزاد در آزمون پذیرش خواهند شد.

وی با اشاره به این که آزمون با همکاری آموزش و پرورش برگزار خواهد شد، افزود: بکارگیری سه هزار و 67 نفر به عنوان سهمیه استخدامی استان لرستان در نظر گرفته شده که به همین دلیل لرستان دارای بیشترین سهمیه استخدامی در سطح کشور است.

صفدری افزود: با جذب این یک هزار نفر، 2 هزار و 67 سهمیه دیگر استان نیز با انجام مراحل قانونی مرتبط به زودی با برگزاری یک آزمون استخدام خواهند شد.

مدیرکل منابع انسانی استانداری لرستان در ادامه به 5 تا 10 هزار پست بلاتصدی موجود در دستگاههای اجرایی استان اشاره کرد و گفت: تلاش زیادی از طریق استانداری لرستان برای جذب نیرو و استفاده از این پست های خالی انجام می شود.

وی در ادامه در خصوص طرح مهرآفرین نیز گفت: اصلاحیه این طرح برای استخدام، تبدیل وضعیت و جابجایی نیروهاست که این طرح نیز با اعلام رسمی دولت، نهایی خواهد شد.

دیدگاه‌ها  

#1 علی 1394-10-26 11:03
ثبت نامش کی بوده
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا