یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در حاشیه گردهمایی افق تحول هفتم وزارتخانه که در تالار موزه ملی ایران برگزار شد وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اهدا لوح سپاس از عطا حسن‌پور مدیرکل و یعقوب دالوند مدیر روابط‌عمومی و امور فرهنگی لرستان به خاطر کسب رتبه برتر در شاخص‌های ارزیابی عملکرد نوروز ۱۴۰۲ تجلیل کرد.
به گزارش یافته، وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در این مراسم با تقدیر از عملکرد استان لرستان در نوروز ۱۴۰۲ گفت: کار ارزشمند اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان در نوروز ۱۴۰۲ با اهدا روسری گلونی و انتشار وسیع آن در فضاهای رسانه‌ای جلوه‌ای از یک کار فرهنگی بزرگ در کشور بود.
سید عزت‌الله ضرغامی با بیان اینکه کارهای بزرگ فرهنگی و رسانه‌ای باید سرلوحه برنامه‌های فرهنگی کشور قرار گیرد افزود: در جلسات حاکمیتی سطح ملی، بارها از این کار ارزشمند لرستان در نوروز به عنوان یک الگوی موفق در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در کشور یاد و بر الگوسازی آن تاکید شد.
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در بخشی دیگری از سخنان خود اظهار داشت: خوشبختانه امسال تولیدات رسانه‌ای خوبی از لرستان شاهد بودیم و حتی کلیپ معرفی ظرفیت‌های و قابلیت‌های گردشگری لرستان در سطح کشور به عنوان تولید برتر کشور انتخاب و در برنامه افق تحول به نمایش در آمد.
ضرغامی بیان داشت: در تصاویر استفاده از کلیپ معرفی لرستان برخی از تصاویر و معرفی جاذبه‌های استان به صورت هنرمندانه با رویکرد زیباشناسی تولید شد که جای تقدیر دارد.
وی ابراز امیدواری کرد: این تولیدات فاخر زمینه توسعه صنعت گردشگری در لرستان را در حوزه‌های مختلف فراهم کند.

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1402-04-14 09:09
انصافا دکتر عطا حسن پور مدیری قوی است و انشاءالله خدا کمکشون کنند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا