یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۴ نفر اعضای باند سارقان سلاح مراجعه‌کنندگان به مراکز صدور و تمدید جواز سلاح و کشف ۳۳ فقره سرقت در شهرستان "خرم‌آباد" خبرداد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار"یحیی الهی"در تشریح این خبر بیان داشت: در پی مراجعه چند شهروند به پلیس آگاهی استان و اعلام اینکه حین صدور و تمدید جواز سلاح، اسلحه‌های آنان توسط سارقان سرقت شده است، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی و رصد سارقان سابقه دار، ۴ سارق حرفه‌ای را در "خرم‌آباد" شناسایی و طی عملیاتی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی لرستان گفت: سارقان در تحقیقات پلیس به ۳۳ فقره سرقت در لرستان و استان‌های همجوار اعتراف و در مخفیگاه آنان یک قبضه سلاح و تعداد قابل توجهی فشنگ، وجه نقد، خودرو و پلاک مسروقه کشف شد.
این مقام انتظامی استان خاطر نشان کرد: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، سارقان در پوشش مراجعه‌کننده به محل صدور مجوز سلاح کمین می‌کردند و در فرصت مناسب اقدام به سرقت اسلحه و دیگر اموال شهروندان نموده و متواری می‌شوند.
سردار الهی در پایان به شهروندان توصیه کرد، ضمن رعایت هشدار‌های انتظامی، مراقب اموال خود باشند و هرگونه مورد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیدگاه‌ها  

#1 خرم‌آبادی 1401-11-30 11:24
اینها باید محکوم و زندانی و مجازات شوند
نقل قول کردن
#2 خورشیدوند 1401-12-03 21:40
بخداقسم ما یک زمانی تو دانشگاه یا سربازی که می‌رفتیم و خودمون رو لُر معرفی می‌کردیم کلی همدوره ها مارو تحویل میگرفتن چون لُرهای واقعی مرام جوانمردی داشتن و حلال و حرام سرشون بود و به چشم پاکی معروف بودن و هنوزم هستن ولی این ذهنیت رو یک عده که اتفاقا لر زبانم نیستن خراب کردن که اونم شاید از عمد نباشه، وقتی‌که جمعیت زیاد و بیکاری بالا رفت عده‌ای مهاجرت کردن کلانشهرها و چون سرمایه‌ای نداشتن که خرج شروع کاسبی کنن یا تخصص فنی_دانشگاهی نداشتن که مشغول بکار تو شرکت‌ها بشن لذا ناخواسته جذب گروه‌های کاذب و خلاف شدن و هرجا سکونت میکردن یا اگر دستگیر میشدن بنا به نام استان، وجهه و ذهنیت ها به سمت ما کمی تیره شد، عده‌ای هم بخاطر کسب درآمد بیشتر انگار خلاف براشون یک امر عادی شده و حتی بینشون نهادینه شده و اِبایی ندارن از خلاف و متاسفانه ضربشو فقط لرهای واقعی خوردند ایکاش هرکسی تو شهر و زادگاه خودش سرکار می‌رفت یا حداقل فرهنگ زندگی در شهرهای بزرگ را کسب می‌کردند امیدوارم وضع اشتغال خوب بشه که کسی مهاجرت منفی نداشته باشه. یاعلی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا