یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس از سفر هیأتی متشکل از اعضای این کمیسیون به استان لرستان خبر داد.
سیدحمیدرضا کاظمی نماینده مردم معمولان و پلدختر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به اینکه از نمایندگان عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس دعوت کرده تا روز چهارشنبه (۲۵ آبان ماه) به حوزه انتخابیه وی و بروجرد سفر کنند، گفت: شهرستان‌های بروجرد و پلدختر از مقصد این سفر بوده که به دعوت نمایندگان لرستانی عضو کمیسیون صورت گرفته است.
نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قرار است در این سفر که سه نفر از معاونان وزیر کشور یعنی «معاونت عمرانی»، «رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور» و «رئیس سازمان مدیریت بحران کشور» حضور دارند، مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه بررسی شده و به برخی از موضوعات حوزه شورا‌ها و شهرداری‌ها رسیدگی شود.
نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: بعد از بازدید می‌دانی، جلسه جمع‌بندی در خرم آباد و با حضور معاون وزیر، استاندار، سایر مسئولان استانی و اعضای کمیسیون امورداخلی کشور و شورا‌های مجلس برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها  

#1 میر زاده 1401-08-23 17:55
دکتر کاظمی شهرستان پلدختر و معمولان هیچگونه سدی برای ذخیره آب برای کشاورزی در تابستان ندارد لطفا بفکر باشید و همچنین جاده خرم‌آباد به پلدختر را درست کنید اکثر اوقات تصادفات منجر به فوت دارد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا