یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس گفت: حضرت آقا با صراحت اعلام کردند، برای این دختر (مهسا امینی) دلم سوخت؛ اما برخی از سوپر انقلابی ها با مصاحبه‌های تند در زمین دشمن بازی کرده و آتش به آسیاب معاندین ریختند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، مرتضی محمودوند در نشست علنی امروز( یکشنبه  ۲۲ مرداد) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: در ابتدا به سازمان صدا و سیما به دلیل ضعف شدید و منفعل شدن در شرایط بحرانی کنونی تذکر می‌دهم.
وی ادامه داد: در اوایل بحران، یک رزمنده و سرباز ملت ایران در همین صحن علنی و پشت تریبون اعلام کرد ما در تمام حوزه‌ها نظامی، انتظامی و امنیتی با افراد خطا کار مواجه می‌‎شویم و در این راستا دستگیری، زندانی، بازجویی، حبس ابد و حتی اعدام نیز داشتیم. بسیاری حرف این رزمنده را که از سر دلسوزیی بوده مبنی بر تضعیف نظام و حمله بر نیروی انتظامی تلقی کردند و حتی در صحن غیر علنی پرخاشگری کردند.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: پس از حرف همان رزمنده که دلسوز جمهوری اسلامی و مردم بود، که بی تردید مردم یعنی جمهوری اسلامی ولا غیر؛ چرا که اگر مردم نباشند هیچ چیزی مشروعیت ندارد؛ عده‌ای سوپر انقلابی‌نما به دروغ و از سر ریا کاری و نفاق به وی حمله کردند اما پس از 40 روز همان تصمیم برای استان چابهار و سراوان گرفته شد. اما چه فایده با این همه ضرر و زیان، چه به لحاظ مادی، و چه به لحاظ آبرو و حیثیت.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس عنوان کرد: حضرت آقا با صراحت اعلام کردند، برای این دختر (مهسا امینی) دلم سوخت اما برخی از سوپر انقلابی ها گفتند این زنیکه کی هست؟ و با اینگونه مصاحبه‌ها در زمین دشمن بازی کرده و آتش به آسیاب معاندین ریختند. امروز حرف همان رزمنده، جانباز و برادر شهید در صحن غیر علنی درست درآمد و اما متاسفانه کسی توجهی نکرد.
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس ادامه داد: فرمانده ارتش، فرمانده سپاه و فرمانده نیروی انتظامی و تمام ارکان جمهوری اسلامی مصاحبه کرده و اعلام کردند، معترضان فرزندان و پاره تن ما هستند اما یکی از همان سوپر انقلابی ها یک هفته پس از تذکر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نماینده‌ها در نطق‌هایشان حرفی نزنند که دشمن خوشحال شود برای انجام تحقیق و تفحص و مشخص شدن دزدان، چنان توپ و تشری زد که لباس از سر وی درآمد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: همان اشخاص برای دفاع و حمایت از نیروی انتظامی اعلام کردند، تعدادی نماینده بیانیه‌ای برای اعدام معترضان، محاربان و قتل مردم ایران امضا کردند. این امر با دستور نظام و ارکان نظام همخوانی ندارد. این تعداد نماینده چه زمانی در صحن امضا کردند؟ حال برای شفافیت در برابر دوربین‌های حاضر در صحن افرادی که اعلام کردند با معترضیان برخورد شده و آنها اعدام شوند، نظر خود را اعلام کنند.
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 محسن 1401-08-23 01:43
نزدیکی فصل انتخابات ونطق های بی حاصل ....
نقل قول کردن
#2 مالزیری 1401-08-23 07:46
بله حرفش درسته. هر ارگانی یا سازمانی ۹۹درصدش ممکنه آدم درست و با ایمان و صالح باشند ولی نباید احتمال بدیم ۱ درصد خطاکار وجود داشته باشه؟ تمام انگشتان دست هم مثل هم نیستند و در این جریانات هم دولت باید با شفافیت هر فرد خطاکاری را به مردم اعلام و طبق قانون و شریعت اسلامی مؤاخذه می‌کرد تا راه بر سوءاستفاده کنندگان خارجی بسته شود
نقل قول کردن
#3 شهرام 1401-08-23 08:50
ای بابا شما بروید دنبال مواردی در شرح وظایفتان ...به مسائل سیاسی روز چکاردارید..هردس توری که صادر میشه به ارگان خودش مربوطه شمابه وظایف خود برسید باقی پیش کش.
نقل قول کردن
#4 قباد 1401-08-23 10:26
این نماینده موضع سیاسی اش مشخص نیست
!به خاطر اینکه جلب توجه بشه از این جورحرفهای میزنه. آقای نماینده معترض با اغتشاش گر فرق داره . من از شما می پرسم کسیکه اعتراف می کنه که شهید نیروی انتظامی همشهری من وتورا با ماشین زیر می گیره وشهید می نماید ودر اعتراف می گوید اگر باز هم نیروی انتظامی را ببینم زیر می گیرم آیا این اغتشاشگر است یا معترض ؟ وکسانیکه باز ناجوانمردانه شهید بسیجی کوهدشتی شهید اعجمیان را در آزاد راه کرج قزوین محاصره ومظلومانه با انواع سلاح سرد ولباسهایش از تنش بیرون وروی اسفالت کشیدند وبه شهادت رسیدنند اغتشاش رگرند ویا معترض ! آیا مدانی بیشترین شهدایی مدافع امنیت فتنه اخیراعم از نظامی وبسیجی هم استانی شما بودنند ! ای کاش بعنوان نماینده به خاطر دلجویی وسرکشی به منزل شهدا سری می زدید نه حرفهای دشمن پسند را بزنی ! آقای محمودوند عین تذهبون
نقل قول کردن
#5 مراد کلاهی 1401-08-23 11:06
باسلام :
درود برشرفت مردبزرگ رای مان حلالت باد.
نقل قول کردن
#6 بیرانوند 1401-08-23 12:55
تا الان کجا بوده این نماینده؟ چرا مشکلات مردم پیگیری نکردی؟
نقل قول کردن
#7 شهروند000 1401-08-23 19:40
صبحت بخیر آقای نماینده.... تا حالا کجا بودی!؟ به خانواده شهدای امنیت هم استانیت سر زدی؟
مردمی که جمهوری اسلامی با آن مشروعیت داره مردم 13 آبان هستن ، مردم تشییع کننده شهدا هستن نه بی رحمان و تخریب کنندگان و مزدوران دشمن. واژه مردم رو درست بکار ببرید.
نقل قول کردن
#8 رضا 1401-08-24 08:18
با این سخنرانی ، همچنین بخاطر قطع میکروفن شما در صحن ، جایگاهت در بین مردم ایران از ته جدول به صدر جدول تغییر کرد ، و محبوب شدی، آفرین بر کیانوش قدیم خومو
نقل قول کردن
#9 شهروند000 1401-08-24 21:04
به نقل از رضا:
با این سخنرانی ، همچنین بخاطر قطع میکروفن شما در صحن ، جایگاهت در بین مردم ایران از ته جدول به صدر جدول تغییر کرد ، و محبوب شدی، آفرین بر کیانوش قدیم خومو
در تغییرات آخر آیین نامه مجلس زمان تذکر شفاهی نمایندگان 2 دقیقه است. میکروفن سر زمان قطع میشه. نمایندگان کم کار از این تغییر کلاه برا خودشون ندوزن و مظلوم نمایی نکنن. حرفهایی که هدفش دمیدن در آتش فتنه باشه همون بهتر که زده نشه!!!!
نقل قول کردن
#10 بی طرف 1401-08-25 09:38
با این حرف ها دیگه مردم فریب امثال جنابعالی رو نمیخورن گذشت
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا