یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس گفت: پیگیری‌های لازم برای ارتقا بخش‌های "کوهنانی و طرهان"کوهدشت به شهرستان صورت گرفته است و مقرر شد اقداماتی در این رابطه سوی وزارت کشور انجام گیرد.
محمدرضا مبلغی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به دیدار خود معاون سیاسی وزیر کشور اشاره کرد و گفت: اخیراً دیدار و گفت و گویی با معاون سیاسی وزیر کشور داشتم و در این دیدار پیرامون شهرستان شدن کوهنانی و طرهان بحث و بررسی شد تا اقدامات لازم انجام گیرد.
وی افزود: در این دیدار به ضرورت ارتقا سیاسی مناطقی از حوزه انتخابیه پرداخته شد و در خصوص اینکه ۲ بخش از بخش‌های کوهدشت یعنی بخش کوهنانی و طرحان زمینه و شرایط لازم برای تبدیل شدن به شهرستان را دارا هستند.
نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس بیان کرد: همچنین در این نشست خواستار بخش مادیان رود شدم که کار‌های مقدماتی آن نیز انجام پذیرفته است لذا انتظار می‌رود تمهیدات لازم در این خصوص صورت پذیرفت.
این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: در این نشست نیز معاون سیاسی وزیر کشور قول مساعد دادند تا درخواست‌های اینجانب بررسی شود و همچنین مقرر شد کارسناسان ذی ربط جمع‌بندی لازم را نسبت به موضوع داشته باشند.

دیدگاه‌ها  

#1 کشوری 1401-06-29 08:06
۳۰ سال پیش سپیددشت بخش بوده و هنوزم بخشه و معلوم نیست سپیددشت و زاغه و چغلوندی خرم آباد کی شهرستان میشوند.
نقل قول کردن
#2 مالزیری 1401-06-29 19:02
به نقل از کشوری:
۳۰ سال پیش سپیددشت بخش بوده و هنوزم بخشه و معلوم نیست سپیددشت و زاغه و چغلوندی خرم آباد کی شهرستان میشوند.
کوهدشت تا سال ۱۳۶۷ بخش بود و شهرستان شد بخش سپیددشت چندین دهه است که هنوز بخش است و معلوم نیست چرا شهرستان نمیشه؟؟؟
نقل قول کردن
#3 حسین 1401-06-30 08:36
مادیان رود اسم یک رودخانه فصلی در 5 کیلومتری کوهدشت وروستاهای اطراف بین 10تا 12 کیلومتر با شهر کوهدشت فاصله دارند وجز بخش مرکزی محسوب می شوند . آقای نماینده این پیشنهاد کارشناسی نیست ! منطقه اولاد قباد قطب گردشگری ، دامپروی ،و محرم است وکلیه شاخص های ارتقاء بخش را دارد
نقل قول کردن
#4 عزیزی 1401-06-30 09:07
حداقل قاله قیلی میکه گریت گریت نگریت نگریت...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا