یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد از اجرای طرح برخورد با وسایل نقلیه و موتور سیکلت‌های فاقد پلاک، پلاک مخدوش و متخلف و توقیف ۱۰۴ وسیله نقلیه در این شهرستان خبر داد.
به گزارش روز دوشنبه یافته، سرهنگ "نبی اله قاسمی" در تشریح جزئیات خبر اظهار داشت: با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان طرح توقیف خودرو و موتورسیکلت‌های فاقد پلاک، پلاک مخدوش و دارای دستور قضایی به صورت ویژه توسط یگان‌های انتظامی در سطح شهرستان به مرحله اجرا در آمد.
وی افزود: از دستاورد‌های این طرح می‌توان به توقیف تعداد ۵۲ دستگاه خودرو و ۵۲ دستگاه موتور سیکلت متخلف، پلاک مخدوش، فاقد پلاک و مدارک یا دارای دستور قضایی اشاره کرد.
سرهنگ قاسمی بیان داشت: پلاک مهمترین مشخصه شناسایی وسیله نقلیه است و تردد وسایل نقلیه بدون پلاک در سطح معابر جرم است و اشخاصی که در مشخصات، اعداد و ارقام پلاک وسیله نقلیه خود تغییر ایجاد کرده باشند ضمن اعمال قانون و متوقف کردن وسیله نقلیه، به مرجع قضائی نیز معرفی خواهند شد.  

دیدگاه‌ها  

#1 احمدرضا 1401-06-29 00:30
یک سوال ذهنم رو درگیر کرده .
و میدونم هیچ مسئولی نمیخونه که پاسخ بده.
آیا نمیبینن که کاری نمیکنن ؟؟؟؟
یا میبینن و کاری نمیکنن؟؟؟؟
نقل قول کردن
#2 عزیزی 1401-07-02 08:51
احمد رضا جان... هم میبینن هم نمیتونن کاری بکنند... یعنی نمیخوان وگرنه شدنیه....متاسفا نه نظارت نیست یا خیلی کمه یه جورایی کشور رها شده....
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا