یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس از بهره‌برداری مجموعه ورزشی شهید سرمالیان شهرستان پلدختر در هفته تربیت بدنی خبر داد.
به گزارش یافته، سیدحمیدرضا کاظمی نماینده مردم پلدختر و معمولان و عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی به همراه فرماندار پلدختر و رئیس اداره ورزش و جوانان از مجموعه ورزشی شهید سرمالیان شهرستان پلدختر بازدید کرد.
براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این بازدید می‌دانی، از بهره‌برداری مجموعه ورزشی در هفته تربیت بدنی خبر داد و نیز از اجرای ۶ چمن مصنوعی در روستا‌های شهرستان خبر داد.
وی گفت: با پیگیری‌های انجام شده استخر شنای پلدختر آماده بهرده‌برداری می‌باشد.
کاظمی ادامه داد: مجموعه ورزشی شهید سرمالیان در سیل فروردین ۹۸ بصورت کامل تخریب شده بود که با پیگیری‌های چندین ساله از طریق دولت و وزارت ورزش، اعتبارات لازم پس از سفر وزیر ورزش و جوانان به شهرستان پلدختر و سفر رئیس جمهور به استان لرستان اختصاص داده شد.
 
 
تأمین اعتبار لازم جهت تکمیل محور چهاربانده کوهدشت-خرم آباد
نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس گفت: با تلاش‌های انجام شده اعتبار لازم جهت تکمیل محور چهاربانده کوهدشت-خرم آباد تأمین شد.
محمدرضا مبلغی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با تلاش‌های انجام شده اعتبار لازم جهت تکمیل محور چهاربانده کوهدشت-خرم آباد تأمین شد و‌امیدوارم این مهم باعث شود تا پروژه به این مهمی سریعاً تکمیل و زیربارترافیکی رود.
وی افزود: این پروژه از مصوبات سفر ریاست جمهوری بوده و ۱۰۰ میلیارد تومان برای اتمام آن اعتبار در نظر گرفته شده است بخشی از این اعتبار از طریق ارتباطی که با سازمان برنامه و بودجه برقرار کردیم آزاد شده است و در اختیار متولیان امر قرار گرفته تا کار این پروژه ادامه داشته باشد مابقی اعتبار هم اوایل سال آتی آزاد می‌شود.
این نماینده مردم در مجلس گفت: اخیراً مسئولان هم از این پروژه بازدیدی داشتند و در حضور مقامات کشوری قول داده شد که کار ساخت این پروژه تا شهریورماه سال آتی به بهره‌برداری برسد.


پیگیری آغاز عملیات ساخت نیروگاه حرارتی دورود
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس گفت: در ۲ سال گذشته به طور مستمر پیگیر احداث نیروگاه جدید دورود بوده‌ام و با توجه به تلاش‌های انجام شده مراحل تصویب، برگزاری مناقصه با شرکت سازنده، تعیین محل و تأمین اعتبار نیز انجام گرفته انشاالله به زودی ساخت نیروگاه ۴۲ مگاواتی دورود آغاز خواهد شد.
حسین گودرزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به دیدار خود با معاون وزیر نیرو اشاره کرد و گفت: در روز‌های اخیر دیدار و گفت و گویی با معاون وزیر نیرو داشتم که در این دیدار پیرامون ساخت نیروگاه مقیاس متوسط دورود بحث و بررسی شد تا اقدامات لازم انجام گیرد.
وی افزود: در این نشست خواستار تسریع در ساخت نیروگاه مقیاس متوسط دورود شدم و با توجه به پیگیری‌های دو سال اخیر در این رابطه شرایط لازم در خصوص این موضوع فراهم شده است.
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس بیان کرد: معاون وزیر نیرو پس از استماع مباحث مطرح شده اعلام کرد با توجه به ایجاد شرایط لازم زمان ساخت این نیروگاه آبان ماه سال جاری خواهد بود.
این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: در ۲ سال گذشته به طور مستمر پیگیر احداث نیروگاه جدید دورود بوده‌ام و با توجه به تلاش‌های انجام شده مراحل تصویب، برگزاری مناقصه با شرکت سازنده، تعیین محل و تأمین اعتبار نیز انجام گرفته انشاالله به زودی ساخت نیروگاه ۴۲ مگاواتی دورود آغاز خواهد

شد.

دیدگاه‌ها  

#1 خرم آبادي 1401-06-27 17:11
نمايندگان خرم آباد هم كه با نمره انضباط 20 سكوت پيشه فرمودند و هيچ ايده اي در راستاي وضعيت مسكن و ازدواج و اشتغال جوانان و راه آهن خرم آباد و كارخانه هاي ورشكسته آن و وضعيت كشاورزي و كم آبي ان نداشتند
نقل قول کردن
#2 رشنو 1401-06-27 18:53
چه خبر از کارخانه لاستیک سازی خرم آباد؟ چه خبر از هتل پارک صخره ای خرم آباد که ۳۰ ساله بلاتکلیف رها شده‌است؟
نقل قول کردن
#3 جودکی 1401-06-27 18:55
پس جاده خرم آباد به پلدختر کی درست میشود؟ چرانماینده پلدختر بفکر نیست؟
نقل قول کردن
#4 ديوانه 1401-06-27 22:16
سناتور محمودوند جه شهداؤن عربده هاي كه مي كشيدي خوب ارام شدي مردم را جي فرض كردي سه سال كذشت باجه رويي باز هم مردم ...

تكليف ويسكرمي هم روشن است
نقل قول کردن
#5 رضا 1401-06-28 09:14
به جرات قسم موهورم اگر ایی استان نماینده ای د مجلس ناشتوعه ، خیلی بهتر و زیتر مشکلاتش حل موعه
نقل قول کردن
#6 خورشیدی 1401-06-29 08:09
۵۰ ساله که سپیددشت خرم آباد بخشداری است وهنوز شهرستان نشده که نشده چرا؟؟؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا