یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

ثابت ماندن ۱۲ساله‌ی تعرفه‌های مخابراتی موجب کاهش درآمد شرکت مخابرات ایران و در نهایت ورشکستگی این شرکت خواهد شد.
علی رغم پیشرفت تکنولوژی و نسل‌های جدید شبکه‌های مخابراتی متأسفانه بیش از یک دهه است که این شرکت هیچگونه افزایش تعرفه‌ای نداشته و همین امر سبب روند کاهشی سیاست‌های توسعه‌ای فناوری و ارتباطی شده است.
در همین خصوص مدیر مخابرات منطقه لرستان از منطقی‌سازی تعرفه‌ها به عنوان امری اجتناب ناپذیر در راستای ارایه خدمات مطلوب و کیفی بخشی این خدمات به مشترکین خبر داد.
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه لرستان نبی اله شمسی فر با بیان این مطلب که بهبود خدمات مخابراتی مستلزم منطقی‌سازی تعرفه هاست، گفت: اصلاح تعرفه‌های تلفن ثابت علاوه بر آنکه موجب افزایش کیفیت سرویس‌دهی به مشترکین خواهد شد زمینه‌های رشد و تعالی این صنعت را فراهم می‌سازد.
وی با اشاره به اثرات منفی ثابت ماندن تعرفه‌های مخابراتی طی ۱۲ سال گذشته و نمودار معکوس آن نسبت به افزایش تورم‌های صعودی در بخش‌های مختلف، گفت: ارتقا سطح کیفی خدمات و نوسازی و پشتیبانی مطلوب شبکه‌های مخابراتی با منطقی‌سازی تعرفه‌ها می‌تواند علاوه بر جلب رضایت مشتریان و پیاده‌سازی سیاست‌های کلان دولت سیزدهم در امر توسعه فناوری و ارتباطی جهش قابل توجهی را در این حوزه ایجاد نماید.
شمسی فر توزیع عادلانه توسعه شبکه مخابراتی و ارتباط دهی را از شعار‌های مهم دولت عنوان کرد و افزود: بدون منطقی‌سازی درآمد‌ها و مخارج شرکت مخابرات ایران قادر به پیاده‌سازی این شعار نخواهد بود.
وی حذف رفاهیأت کارکنان، عدم جذب نیرو‌های کارآمد، عدم پرداخت به موقع مطالبات پیمانکاران، و بازنشستگان و حق بیمه و مالیات را از تبعات ناشی از ثابت ماندن تعرفه‌ها عنوان کر.
مدیر مخابرات منطقه لرستان تصریح کرد: با منطقی‌سازی تعرفه‌ها علاوه بر رفع مشکلات ذکر شده می‌توان زمینه تولید و اشتغال، رفع توقیف کارخانجات انحصاری مرتبط با شرکت، عدم مهاجرات نخبگان صنعت ارتباطات و جلوگیری از واردات و تجهیزات مستعمل و ارزان قیمت خارجی را در کشور فراهم ساخت.

دیدگاه‌ها  

#1 عزیزی 1401-06-20 11:18
ایطوریم نی کدخدا....
نقل قول کردن
#2 رضا 1401-06-20 11:43
زمانی این حرف شما ارزش داره که خدمات مناسبی رو طی این سال ها ارایه داده باشید حالا بفرمایید ما این کار کردیم که تعرفه ها رو بنا به این امکانات افزایش بدیم، کابل های مخابراتی که هنوز برای قبل انقلاب هست فیبرنوری که در سطح شهر برای اینترنت مناسب نداریم نمونش همون چندسال پیش که کابل سیم زوج مسی رو نزدیک به سبزه میدان تخریب کردن توی این همه سال هیچ کاری انجام ندادین برای مثال برای اینترنت (با مخابرات تماس میگیریم و میگیم SNR(نسبت سینگال به نویز) 10دسی بل هست میگه بسیار عالی اما قانون میگه مقدار 12 تا 20 کیفیت پایین بوده، 20 تا 30 خوب و بیش از آن عالی است. زیرساختی که سالها اون رو رها کردید عامل اصلی هست از زیر کار در رفتن و انشالله ماشالله کردم مدیران باعث عقب ماندگی در تمام سطوح در استان هست نه تعرفه ها بزرگوار...
نقل قول کردن
#3 حمید ت 1401-06-20 13:08
نحوه استفاده از نلفن ثابت تغییر کرده و بیشترشون وایفای مردم نصب کردن .
نقل قول کردن
#4 اکبر-ظ 1401-06-20 17:04
سالهاست که مطالبات بازنشستگان مخابرات در سراسر کشور پرداخت نشده
نقل قول کردن
#5 شهروند 1401-06-20 20:33
مجبورید اینقدر کارمند از زمان احمدی نژاد بی رویه استخدام کردید؟؟؟؟؟؟؟؟
بانک ها و شهرداری ها و مخابرات از زمان احمدی نژاد استخدام های بی ضابطه و بند پ زیاد داشتن! مردم هم تمایلی به استفاده از تلفن ثابت ندارن :o مگه زوره ؟؟؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا