یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس گفت: به علت فاصله زیاد حوزه انتخابیه از مرکز استان و نبود جاده مناسب درخواست ایجاد اورژانس هوایی دارم.
به گزارش یافته، سیدحمیدرضا کاظمی در نشست علنی صبح امروز (چهارشنبه، ۹ شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: از رئیس قوه مقننه برای سفر به استان ولایتمدار و محروم لرستان و شهرستان پلدختر قدردانی می‌کنم زیرا از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار گرفتند.
نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با توجه به عمق مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم انتظار می‌رود اعضای کابینه همانند رئیس جمهور تلاش مضاعف و جهادی داشته و با حضور در بین اقشار مختلف مردم از آلام و دغدغه‌های ولی نعمتانمان که همان مردم وفادار به دین مبین اسلام و انقلاب اسلامی می‌باشند بکاهند.
وی ادامه داد: نمایندگان ملت به خوبی از مطالبات موکلین خود مطلع بوده و بر همین اساس طرح‌های رتبه‌بندی معلمان عزیز، تأکید بر ساماندهی و تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی جهت برچیده شدن تبعیض و برقراری عدالت و افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری را خواستارند.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: هرچند امروز گستره مشکلات از جمله فقر، بیکاری و عدم مدیریت در برخی حوزه‌ها خصوصاً منابع آبی تقریباً به تمام کشور تسری پیدا کرده اما همگی اطلاع دارید استان لرستان وضعیت اسفناکی دارد؛ هر چند در فرصت‌های پیش آمده بار‌ها مشکلات استان و حوزه انتخابیه‌ام را گوش زد کرده‌ام ولی همچنان بخش اعظم مشکلات باقیست.
کاظمی تصریح کرد: جوانان استان غیور انقلاب و حامی همیشگی انقلاب به علت نبود شغل جهت امرار معاش به استان‌های دیگر مهاجرت می‌کنند یا به عنوان شوتی در جاده‌های پر خطر برای درآمد حداقلی جان خود را بر کف دست نهاد یا متأسفانه از دست می‌دهند.
عضو هیأت رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر راه، گفت: جاده پلدختر-معمولان-خرم‌آباد در سیل ۹۸ تخریب گردیده و مورد بی‌توجهی مدیران وزارت راه قرار گرفته به جاده مرگ تبدیل شده است؛ تا کی عزیزانمان در این جاده پرپر شوند و کسی پاسخگو نباشد. آقای وزیر آیا مردم بزرگوار حوزه انتخابیه حق ندارند ۵۰ کیلومتر جاده ایمن داشته باشند.
نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: توسعه لرستان در گرو احداث راه آهن درود-خرم‌آباد -پلدختر-اندیمشکی می‌باشد؛ انتظار دارم در اجرای پروژه تسریع می‌شود
وی درتذکری به وزیر نیرو، ادامه داد: برای چندمین بار تذکر می‌دهم با وجود اینکه استان لرستان چهارمین استان آبی کشور است ولی تعلل وزارت نیرو در مهار آب‌های سطحی موجب گردیده در فصول بارندگی سیل به مردم خسارت وارد کند و در فصول خشک مردم آب هم ندارند لذا خواستار احداث سد‌های مطالعه شده برای بهبود زندگی مردم و تنش آبی هستم.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: به دلیل عدم برنامه‌ریزی وزارت نیرو رودخانه کشکان، مادیان رود و غیره خشک شده و خسارت بسیار زیادی به کشاورزان وارد گردیده است؛ راهکار حل مشکل احداث سد‌های مطاله شده است. باید‌ایستگاه‌های پمپاژ متعددی که بیش از دو دهه به آثار باستانی تبدیل شده‌اند و در سیل خسارت دیده‌اند راه‌اندازی شوند
کاظمی تصریح کرد: به رغم تذکرات و پیگیری‌های سه ساله از وزارت نیرو، متأسفانه دیواره ساحلی شهر معمولان ناقص اجرا شده و جان و زندگی مردم در خطر است لذا خواستار تسریع در تکمیل این پروژه می‌باشم.
به گزارش خانه ملت، عضو هیأت رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، گفت: علی رغم اینکه استان لرستان از ظرفیت‌های کم نظیر کشاورزی برخوردار می‌باشد ولی متأسفانه در سفر هیئت دولت به استان در حوزه زیرساخت‌های کشاورزی در بین استان‌های کشور کمترین اعتبار تخصیص داده شده است؛ انتظار دارم جهت رفع تبعیض با افزایش بیش از ۲ هزار میلیارد تومان حق لرستان را ادا کنید. نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: علی رغم تاکید رئیس جمهور مبنی بر استمهال وام های سیل زدگان در سفر هیئت دولت به استان ولی بانک ها همکاری لازم را با مردم ندارن؛ هر چه سریعتر نسبت به احقاق حقوق مردم اقدام شود.
وی ادامه داد: ایستگاه های پمپاژ رنگین بان و غیره که در سیل 98 خسارت دیده اند متاسفانه علی رغم پیگیری چندین ساله رها شده اند لذا خواستار اقدام عاجل برای راه اندازی این پروژه می باشم.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: بیش از ۳۰۰ هکتار از باغات و زمین‌های کشاورزی مردم بر اثر سیل ۹۸ کاملاً تخریب ولی متاسفانه جبران خسارت نگردیده لذا خواستار پرداخت خسارت به کشاورزان منطقه می باشم. همچنین شهرستان پلدختر و بخش معمولان با بیش از دو هزار هکتار باغات انجیر به عنوان قطب انجیر سیاه کشور می باشد اما به علت نبود سردخانه و صنایع تبدیلی کشاورزان دسترنج شان ضایع می شود؛ برای ایجاد صنایع تبدیلی خواستار اقدام فوری می‌باشم.
کاظمی تصریح کرد: خواستار اجرای طرح‌های آبخیزداری جهت کنترل سیلاب و استفاده بهینه برای آبیاری تکمیلی و حفظ خاک در منطقه می باشم.
عضو هیات رییسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر صمت، گفت: شهرستان پلدختر از مناطق محروم استان لرستان است باتوجه به اینکه پروژه های متعدد در حال احداث می باشد، خواستار توجه ویژه جهت تسریع در راه‌اندازی آنها می‌باشم. همچنین پروژه تولید کاغذ از سنگ آهن هیدراته به علت عدم همکاری بانک ملی انجام نشده لذا خواستار تسریع در اجرای آن می باشم.
نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر بهداشت، اظهار کرد: تنها بیمارستان شهرستان پلدختر با فاصله ۱۱۰ کیلومتری با مرکز استان با کمبود پزشک متخصص از جمله قلب، مغز و اعصاب و غیره مواجه است لذا با توجه به محرومیت منطقه خواستار تامین پزشک هستم. همچنین به علت فاصله زیاد از مرکز استان و نبود جاده مناسب درخواست ایجاد اورژانس هوایی را دارم.
وی در تذکری به وزیر ورزش، ادامه داد: جوانان پلدختر و معمولان با استعداد بسیار بالا در رشته های ورزشی در سطح تیم های ملی با کمبود شدید فضا و امکانات ورزشی می باشند لذا خواستار توجه ورزشکاران این منطقه هستم.

دیدگاه‌ها  

#1 علی 1401-06-09 14:57
متاسفانه در زمان رضا خان و جهت تسریع در احداث
راه اهن جنوب به شمال سیاست انگلیسی ها این بود که
راه اهن در دورترین فاصله نسبت به شهرهای که با حکومت قاجار و پهلوی در گیری داشتند عبور کنه تا سریعتر احداث و مورد بهره برداری قرار بگیره که این امر با مخالفت نمایندگان مجلس مثل مرحوم مصدق
قرار گرفت اما سیاست انگلیسی ها جهت کمک هرچه سریعتر به شوروی باعث این مشکلات امروزی شد.
نقل قول کردن
#2 اکبر-ظ 1401-06-09 15:11
بله واقعا درست فرمودید.توسعه لرستان در گرو احداث راه اهن دورود-خرم اباد-پلدختر-اند یمشک است.راه اهن با خودش اشتغال-رفع محرومیت-تولید ثروت میاورد.
نقل قول کردن
#3 بهروز میر زاده 1401-06-09 23:42
احسنت. با احداث آزادراه خرم آباد پل زال، جاده خرم آباد به پلدختر از رونق افتاد و هزاران شغل از جنوب خرم آباد تا پلدختر از بین رفت و الانم بعد از ۱۰ سال هنوز پلدختر به آزادراه وصل نیست حداقل راه آهن را تاسیس کنند که اون محرومیت و در محاق افتادن پلدختر برطرف شود
نقل قول کردن
#4 جودکی 1401-06-09 23:43
روزانه ۳۰ هزار بشکه نفت از میدان نفتی سرکان پلدختر به پالایشگاه کرمانشاه میرود بعد خود پلدختر و معمولان هیچ پالایشگاه و کارخانه ای برای اشتغال جوانان ندارند
نقل قول کردن
#5 حسین 1401-06-10 08:09
آقای نماینده این بحث راه آهن زحمت بکش چگنی کوهدشت را بهش اضافه کن چون شینده ایم در دوره رضا خان بنا بود راه آهن از طریق خرم آباد - چگنی - کوهدشت به غرب کشور متصل بشود که با مقاومت مردم چگنی مواجه شد واین مقاومت باعث عده زیادی از مردم چگنی به قزوین شد
نقل قول کردن
#6 برزو میرمقدم 1401-06-10 11:22
به نقل از حسین:
آقای نماینده این بحث راه آهن زحمت بکش چگنی کوهدشت را بهش اضافه کن چون شینده ایم در دوره رضا خان بنا بود راه آهن از طریق خرم آباد - چگنی - کوهدشت به غرب کشور متصل بشود که با مقاومت مردم چگنی مواجه شد واین مقاومت باعث عده زیادی از مردم چگنی به قزوین شد
ابتدا از دورود میاد خرم آباد و میره اندیمشک بعد یک خطش از خرم آباد میره چگنی و کوهدشت و ایلام تا مهران
نقل قول کردن
#7 عبدالله اوکالان 1401-06-10 11:29
بنظر من احداث راه آهن خرم آباد پلدختر اندیمشک یک حرف ... این نماینده سرچشمه میگیرد ،چون راه آهن لرستان از درود به اندیمشک میرود و دیگر نیازی به راه آهن دومی که به پلدختر و از آنجا به اندیمشک برود نیست .از طرف دیگر احداث راه آهن که کشکی و الکی نیست که ! شهر پلدختر فقط 34 هزار نفر جمعیت دارد و آبش هم شور است و زمین کشاورزی و تولید کشاورزی چندانی هم ندارد و پلدختر عمدتا کوهستانی است . بعد اینکه پلدختر فقط یک چاه نفت دارد که روزی 3500 بشکه نفت از آن برداشت میشود و نفتش هم به کرمانشاه نمی رود و یک پالایشکاه هم برای آن یک چاه در پلدختر احداث شده و خیلی وقت است در حال کار است . و بعد اینکه احداث جاده آسفالت هم به پلدختر بی فایده است چون هر سال سیل آنرا می برد و کلی هزینه روی دست دولت و بودجه استان می گذارد .راه آهن که هزینه بسیار بیشتری دارد و اگر یک قطار پر از مسافر از پلدختر بگذرد سیل قطار و مسافران و راه آهن ، همه را با خودش خواهد برد به جایی که عرب نی انداخت و کلی هزینه برای دولت .
نقل قول کردن
#8 احمد بازگیر 1401-06-10 15:18
به نقل از عبدالله اوکالان:
بنظر من احداث راه آهن خرم آباد پلدختر اندیمشک یک حرف ... این نماینده سرچشمه میگیرد ،چون راه آهن لرستان از درود به اندیمشک میرود و دیگر نیازی به راه آهن دومی که به پلدختر و از آنجا به اندیمشک برود نیست .از طرف دیگر احداث راه آهن که کشکی و الکی نیست که ! شهر پلدختر فقط 34 هزار نفر جمعیت دارد و آبش هم شور است و زمین کشاورزی و تولید کشاورزی چندانی هم ندارد و پلدختر عمدتا کوهستانی است . بعد اینکه پلدختر فقط یک چاه نفت دارد که روزی 3500 بشکه نفت از آن برداشت میشود و نفتش هم به کرمانشاه نمی رود و یک پالایشکاه هم برای آن یک چاه در پلدختر احداث شده و خیلی وقت است در حال کار است . و بعد اینکه احداث جاده آسفالت هم به پلدختر بی فایده است چون هر سال سیل آنرا می برد و کلی هزینه روی دست دولت و بودجه استان می گذارد .راه آهن که هزینه بسیار بیشتری دارد و اگر یک قطار پر از مسافر از پلدختر بگذرد سیل قطار و مسافران و راه آهن ، همه را با خودش خواهد برد به جایی که عرب نی انداخت و کلی هزینه برای دولت .
شما همان سربندی هستی میگی هیچ کاری نکنند فقط به شهر شما برسند
نقل قول کردن
#9 راضیه کشوری 1401-06-10 15:20
به نقل از عبدالله اوکالان:
بنظر من احداث راه آهن خرم آباد پلدختر اندیمشک یک حرف ... این نماینده سرچشمه میگیرد ،چون راه آهن لرستان از درود به اندیمشک میرود و دیگر نیازی به راه آهن دومی که به پلدختر و از آنجا به اندیمشک برود نیست .از طرف دیگر احداث راه آهن که کشکی و الکی نیست که ! شهر پلدختر فقط 34 هزار نفر جمعیت دارد و آبش هم شور است و زمین کشاورزی و تولید کشاورزی چندانی هم ندارد و پلدختر عمدتا کوهستانی است . بعد اینکه پلدختر فقط یک چاه نفت دارد که روزی 3500 بشکه نفت از آن برداشت میشود و نفتش هم به کرمانشاه نمی رود و یک پالایشکاه هم برای آن یک چاه در پلدختر احداث شده و خیلی وقت است در حال کار است . و بعد اینکه احداث جاده آسفالت هم به پلدختر بی فایده است چون هر سال سیل آنرا می برد و کلی هزینه روی دست دولت و بودجه استان می گذارد .راه آهن که هزینه بسیار بیشتری دارد و اگر یک قطار پر از مسافر از پلدختر بگذرد سیل قطار و مسافران و راه آهن ، همه را با خودش خواهد برد به جایی که عرب نی انداخت .
سیل ۹۸ طبیعی نبود و هر سال هم سیل نمیاد و طرح راه آهن مال سال ۵۶ است و از پلدختر عبور میکند
نقل قول کردن
#10 جودکی 1401-06-10 15:21
به نقل از عبدالله اوکالان:
بنظر من احداث راه آهن خرم آباد پلدختر اندیمشک یک حرف ... این نماینده سرچشمه میگیرد ،چون راه آهن لرستان از درود به اندیمشک میرود و دیگر نیازی به راه آهن دومی که به پلدختر و از آنجا به اندیمشک برود نیست .از طرف دیگر احداث راه آهن که کشکی و الکی نیست که ! شهر پلدختر فقط 34 هزار نفر جمعیت دارد و آبش هم شور است و زمین کشاورزی و تولید کشاورزی چندانی هم ندارد و پلدختر عمدتا کوهستانی است . بعد اینکه پلدختر فقط یک چاه نفت دارد که روزی 3500 بشکه نفت از آن برداشت میشود و نفتش هم به کرمانشاه نمی رود و یک پالایشکاه هم برای آن یک چاه در پلدختر احداث شده و خیلی وقت است در حال کار است . و بعد اینکه احداث جاده آسفالت هم به پلدختر بی فایده است چون هر سال سیل آنرا می برد و کلی هزینه روی دست دولت و بودجه استان می گذارد .راه آهن که هزینه بسیار بیشتری دارد و اگر یک قطار پر از مسافر از پلدختر بگذرد سیل قطار و مسافران و راه آهن ، همه را با خودش خواهد برد به جایی که عرب نی انداخت و کلی هزینه برای دولت .
بودجه اش را تو میدی که ناراحتی؟
نقل قول کردن
#11 یاری 1401-06-10 15:22
به نقل از عبدالله اوکالان:
بنظر من احداث راه آهن خرم آباد پلدختر اندیمشک یک حرف ... این نماینده سرچشمه میگیرد ،چون راه آهن لرستان از درود به اندیمشک میرود و دیگر نیازی به راه آهن دومی که به پلدختر و از آنجا به اندیمشک برود نیست .از طرف دیگر احداث راه آهن که کشکی و الکی نیست که ! شهر پلدختر فقط 34 هزار نفر جمعیت دارد و آبش هم شور است و زمین کشاورزی و تولید کشاورزی چندانی هم ندارد و پلدختر عمدتا کوهستانی است . بعد اینکه پلدختر فقط یک چاه نفت دارد که روزی 3500 بشکه نفت از آن برداشت میشود و نفتش هم به کرمانشاه نمی رود و یک پالایشکاه هم برای آن یک چاه در پلدختر احداث شده و خیلی وقت است در حال کار است . و بعد اینکه احداث جاده آسفالت هم به پلدختر بی فایده است چون هر سال سیل آنرا می برد و کلی هزینه روی دست دولت و بودجه استان می گذارد .راه آهن که هزینه بسیار بیشتری دارد و اگر یک قطار پر از مسافر از پلدختر بگذرد سیل قطار و مسافران و راه آهن ، همه را با خودش خواهد برد به جایی که عرب نی انداخت و کلی هزینه برای دولت .
روزی۳۰هزاربشکه نفت ازسرکان پلدختربه پالایشگاه کرمانشاه میرود
نقل قول کردن
#12 سپهوند 1401-06-10 15:24
به نقل از عبدالله اوکالان:
بنظر من احداث راه آهن خرم آباد پلدختر اندیمشک یک حرف ... این نماینده سرچشمه میگیرد ،چون راه آهن لرستان از درود به اندیمشک میرود و دیگر نیازی به راه آهن دومی که به پلدختر و از آنجا به اندیمشک برود نیست .از طرف دیگر احداث راه آهن که کشکی و الکی نیست که ! شهر پلدختر فقط 34 هزار نفر جمعیت دارد و آبش هم شور است و زمین کشاورزی و تولید کشاورزی چندانی هم ندارد و پلدختر عمدتا کوهستانی است . بعد اینکه پلدختر فقط یک چاه نفت دارد که روزی 3500 بشکه نفت از آن برداشت میشود و نفتش هم به کرمانشاه نمی رود و یک پالایشکاه هم برای آن یک چاه در پلدختر احداث شده و خیلی وقت است در حال کار است . و بعد اینکه احداث جاده آسفالت هم به پلدختر بی فایده است چون هر سال سیل آنرا می برد و کلی هزینه روی دست دولت و بودجه استان می گذارد .راه آهن که هزینه بسیار بیشتری دارد و اگر یک قطار پر از مسافر از پلدختر بگذرد سیل مسافران و راه آهن ، همه را با خودش خواهد برد به جایی که عرب نی انداخت و کلی هزینه برای دولت .
پس راه آهن هم ازملایر عبورمیکنه دیگه لازم نیست بروجرد داشته باشه
نقل قول کردن
#13 دریکوند 1401-06-10 15:28
به نقل از عبدالله اوکالان:
بنظر من احداث راه آهن خرم آباد پلدختر اندیمشک یک حرف ... این نماینده سرچشمه میگیرد ،چون راه آهن لرستان از درود به اندیمشک میرود و دیگر نیازی به راه آهن دومی که به پلدختر و از آنجا به اندیمشک برود نیست .از طرف دیگر احداث راه آهن که کشکی و الکی نیست که ! شهر پلدختر فقط 34 هزار نفر جمعیت دارد و آبش هم شور است و زمین کشاورزی و تولید کشاورزی چندانی هم ندارد و پلدختر عمدتا کوهستانی است بعد اینکه پلدختر فقط یک چاه نفت دارد که روزی 3500 بشکه نفت از آن برداشت میشود و نفتش هم به کرمانشاه نمی رود و یک پالایشکاه هم برای آن یک چاه در پلدختر احداث شده و خیلی وقت است در حال کار است و بعد اینکه احداث جاده آسفالت هم به پلدختر بی فایده است چون هر سال سیل آنرا می‌برد و کلی هزینه روی دست دولت و بودجه استان می گذارد راه آهن که هزینه بسیار بیشتری دارد و اگر یک قطار پر از مسافر از پلدختر بگذرد سیل قطار و مسافران و راه آهن همه را با خودش خواهد برد به جایی که عرب نی انداخت کلی هزینه برای دولت .
پلدختر۳۴ تاقدیس نفت داره سال۹۵ هم ۷۵هزارنفرجمعیت داشته
نقل قول کردن
#14 خورشیدوند 1401-06-10 15:29
به نقل از عبدالله اوکالان:
بنظر من احداث راه آهن خرم آباد پلدختر اندیمشک یک حرف ... این نماینده سرچشمه میگیرد ،چون راه آهن لرستان از درود به اندیمشک میرود و دیگر نیازی به راه آهن دومی که به پلدختر و از آنجا به اندیمشک برود نیست .از طرف دیگر احداث راه آهن که کشکی و الکی نیست که ! شهر پلدختر فقط 34 هزار نفر جمعیت دارد و آبش هم شور است و زمین کشاورزی و تولید کشاورزی چندانی هم ندارد و پلدختر عمدتا کوهستانی است . بعد اینکه پلدختر فقط یک چاه نفت دارد که روزی 3500 بشکه نفت از آن برداشت میشود و نفتش هم به کرمانشاه نمی رود و یک پالایشکاه هم برای آن یک چاه در پلدختر احداث شده و خیلی وقت است در حال کار است . و بعد اینکه احداث جاده آسفالت هم به پلدختر بی فایده است چون هر سال سیل آنرا می برد و کلی هزینه روی دست دولت و بودجه استان می گذارد راه آهن که هزینه بسیار بیشتری دارد و اگر یک قطار پر از مسافر از پلدختر بگذرد سیل قطار و مسافران و راه آهن ، همه را با خودش خواهد برد بجایی که عرب نی انداخت و کلی هزینه برای دولت
پالایشگاه کرمانشاه را سرچ کن ببین نفتش از کجا تامین میشه
نقل قول کردن
#15 بیرانوند 1401-06-10 15:31
به نقل از عبدالله اوکالان:
بنظر من احداث راه آهن خرم آباد پلدختر اندیمشک یک حرف ... این نماینده سرچشمه میگیرد ،چون راه آهن لرستان از درود به اندیمشک میرود و دیگر نیازی به راه آهن دومی که به پلدختر و از آنجا به اندیمشک برود نیست .از طرف دیگر احداث راه آهن که کشکی و الکی نیست که! شهر پلدختر فقط 34 هزار نفر جمعیت دارد و آبش هم شور است و زمین کشاورزی و تولید کشاورزی چندانی هم ندارد و پلدختر عمدتا کوهستانی است . بعد اینکه پلدختر فقط یک چاه نفت دارد که روزی 3500 بشکه نفت از آن برداشت میشود و نفتش هم به کرمانشاه نمی رود و یک پالایشکاه هم برای آن یک چاه در پلدختر احداث شده و خیلی وقت است در حال کار است . و بعد اینکه احداث جاده آسفالت هم به پلدختر بی فایده است چون هر سال سیل آنرا می‌برد و کلی هزینه روی دست دولت و بودجه استان می گذارد .راه آهن که هزینه بسیار بیشتری دارد و اگر یک قطار پر از مسافر از پلدختر بگذرد سیل قطار و مسافران و راه آهن ، همه را با خودش خواهد برد بجایی که عرب نی انداخت و کلی هزینه برای دولت.
راه آهن هم از دورود به اندیمشک میره دیگه نیازی به اتصالش به بروجردنیست
نقل قول کردن
#16 میرچناری 1401-06-10 15:43
به نقل از عبدالله اوکالان:
بنظر من احداث راه آهن خرم آباد پلدختر اندیمشک یک حرف.. این نماینده سرچشمه میگیرد چون راه آهن لرستان از درود به اندیمشک میرود و دیگر نیازی به راه آهن دومی که به پلدختر و از آنجا به اندیمشک برود نیست از طرف دیگر احداث راه آهن که کشکی و الکی نیست که! شهر پلدختر فقط 34 هزار نفر جمعیت دارد و آبش هم شور است و زمین کشاورزی و تولید کشاورزی چندانی هم ندارد و پلدختر عمدتا کوهستانی است بعد اینکه پلدختر فقط یک چاه نفت دارد که روزی 3500 بشکه نفت از آن برداشت میشود و نفتش هم به کرمانشاه نمی رود و یک پالایشکاه هم برای آن یک چاه در پلدختر احداث شده و خیلی وقت است درحال کار است و بعد اینکه احداث جاده آسفالت هم به پلدختر بی فایده است چون هر سال سیل آنرا می‌برد و کلی هزینه روی دست دولت و بودجه استان میگذارد راه آهن که هزینه بسیار بیشتری دارد و اگر یک قطار پر از مسافر از پلدختر بگذرد سیل قطار و مسافران و راه آهن ، همه را با خودش خواهد برد بجایی که عرب نی انداخت و کلی هزینه برای دولت
اگرمثل توفکرمیکردندکرد ستان وآذربایجان ومازندران کوهستانی صاحب راه آهن نبودند
نقل قول کردن
#17 سیروس دیناروند 1401-06-10 15:44
به نقل از عبدالله اوکالان:
بنظر من احداث راه آهن خرم آباد پلدختر اندیمشک یک حرف ... این نماینده سرچشمه میگیرد ،چون راه آهن لرستان از درود به اندیمشک میرود و دیگر نیازی به راه آهن دومی که به پلدختر و از آنجا به اندیمشک برود نیست .از طرف دیگر احداث راه آهن که کشکی و الکی نیست که ! شهر پلدختر فقط 34 هزار نفر جمعیت دارد و آبش هم شور است و زمین کشاورزی و تولید کشاورزی چندانی هم ندارد و پلدختر عمدتا کوهستانی است . بعد اینکه پلدختر فقط یک چاه نفت دارد که روزی 3500 بشکه نفت از آن برداشت میشود و نفتش هم به کرمانشاه نمی رود و یک پالایشکاه هم برای آن یک چاه در پلدختر احداث شده و خیلی وقت است در حال کار است . و بعد اینکه احداث جاده آسفالت هم به پلدختر بی فایده است چون هر سال سیل آنرا می برد و کلی هزینه روی دست دولت و بودجه استان می گذارد .راه آهن که هزینه بسیار بیشتری دارد و اگر یک قطار پر از مسافر از پلدختر بگذرد سیل قطار و مسافران و راه آهن ، همه را با خودش خواهد برد به جایی که عرب نی انداخت و کلی هزینه برای دولت .
شما تنگ نظرید میگید فقط برای شما راه آهن بزنند
نقل قول کردن
#18 برزو لر زاده 1401-06-10 18:52
به نقل از عبدالله اوکالان:
بنظر من احداث راه آهن خرم آباد پلدختر اندیمشک یک حرف ... این نماینده سرچشمه میگیرد ،چون راه آهن لرستان از درود به اندیمشک میرود و دیگر نیازی به راه آهن دومی که به پلدختر و از آنجا به اندیمشک برود نیست .از طرف دیگر احداث راه آهن که کشکی و الکی نیست که ! شهر پلدختر فقط 34 هزار نفر جمعیت دارد و آبش هم شور است و زمین کشاورزی و تولید کشاورزی چندانی هم ندارد و پلدختر عمدتا کوهستانی است . بعد اینکه پلدختر فقط یک چاه نفت دارد که روزی 3500 بشکه نفت از آن برداشت میشود و نفتش هم به کرمانشاه نمی رود و یک پالایشکاه هم برای آن یک چاه در پلدختر احداث شده و خیلی وقت است درحال کار است . و بعد اینکه احداث جاده آسفالت هم به پلدختر بی فایده است چون هر سال سیل آنرا می‌برد و کلی هزینه روی دست دولت و بودجه استان می گذارد راه آهن که هزینه بسیار بیشتری دارد و اگر یک قطار پر از مسافر از پلدختر بگذرد سیل قطار و مسافران و راه آهن ، همه را با خودش خواهد برد به جایی که عرب نی انداخت و کلی هزینه برای دولت
بتو ربطی نداره تو پولشو میدی تو مال اراکی بتو چه؟
نقل قول کردن
#19 موگویی 1401-06-10 21:25
به نقل از عبدالله اوکالان:
بنظر من احداث راه آهن خرم آباد پلدختر اندیمشک یک حرف ... این نماینده سرچشمه میگیرد ،چون راه آهن لرستان از درود به اندیمشک میرود و دیگر نیازی به راه آهن دومی که به پلدختر و از آنجا به اندیمشک برود نیست .از طرف دیگر احداث راه آهن که کشکی و الکی نیست که ! شهر پلدختر فقط 34 هزار نفر جمعیت دارد و آبش هم شور است و زمین کشاورزی و تولید کشاورزی چندانی هم ندارد و پلدختر عمدتا کوهستانی است . بعد اینکه پلدختر فقط یک چاه نفت دارد که روزی 3500 بشکه نفت از آن برداشت میشود و نفتش هم به کرمانشاه نمی رود و یک پالایشکاه هم برای آن یک چاه در پلدختر احداث شده و خیلی وقت است در حال کار است . و بعد اینکه احداث جاده آسفالت هم به پلدختر بی فایده است چون هر سال سیل آنرا می برد و کلی هزینه روی دست دولت و بودجه استان می گذارد .راه آهن که هزینه بسیار بیشتری دارد و اگر یک قطار پر از مسافر از پلدختر بگذرد سیل قطار و مسافران و راه آهن ، همه را با خودش خواهد برد جایی که عرب نی انداخت و کلی هزینه برای دولت
بروجردم کوهستانیه البرز و آذربایجان و کردستانم کوهستانیه
نقل قول کردن
#20 اکبر-ظ 1401-06-10 22:32
[quote name="عبدالله اوکالان"]بنظر من احداث راه آهن خرم آباد پلدختر اندیمشک یک حرف ... این نماینده سرچشمه میگیرد ،چون راه آهن لرستان از درود به اندیمشک میرود و دیگر نیازی به راه آهن دومی که به پلدختر و از آنجا به اندیمشک برود نیست .از طرف دیگر احداث راه آهن که کشکی و الکی نیست که ! شهر پلدختر فقط 34 هزار نفر جمعیت دارد و آبش هم شور است و زمین کشاورزی و تولید کشاورزی چندانی هم ندارد و پلدختر عمدتا کوهستانی است . بعد اینکه پلدختر فقط یک چاه نفت دارد که روزی 3500 بشکه نفت از آن برداشت میشود و نفتش هم به کرمانشاه نمی رود و یک پالایشکاه هم برای آن یک چاه در پلدختر احداث شده و خیلی وقت است در حال کار است . و بعد اینکه احداث جاده آسفالت هم به پلدختر بی فایده است چون هر سال سیل آنرا می برد و کلی هزینه روی دست دولت و بودجه استان می گذارد .راه آهن که هزینه بسیار بیشتری دارد و اگر یک قطار پر از مسافر از پلدختر بگذرد سیل قطار و مسافران و راه آهن ، همه را با خودش خواهد برد به جایی که عرب نی انداخت و کلی هزینه برای دولت .
پس عبداله اوجالان هم به اسامی خرم اباد ستیزان اضافه شد.
نقل قول کردن
#21 عزت کامیابی 1401-06-11 08:40
به نقل از عبدالله اوکالان:
بنظر من احداث راه آهن خرم آباد پلدختر اندیمشک یک حرف ... این نماینده سرچشمه میگیرد ،چون راه آهن لرستان از درود به اندیمشک میرود و دیگر نیازی به راه آهن دومی که به پلدختر و از آنجا به اندیمشک برود نیست .از طرف دیگر احداث راه آهن الکی نیست پلدختر فقط 34 هزار نفر جمعیت دارد و آبش هم شور است و زمین کشاورزی و تولید کشاورزی چندانی هم ندارد و پلدختر کوهستانی است بعد اینکه پلدختر فقط یک چاه نفت دارد که روزی 3500 بشکه نفت از آن برداشت میشود و نفتش هم به کرمانشاه نمی رود و یک پالایشکاه هم برای آن یک چاه در پلدختر احداث شده و خیلی وقت است در حال کار است و بعد اینکه احداث جاده آسفالت هم به پلدختر بی فایده است چون هر سال سیل آنرا میبرد و کلی هزینه روی دست دولت میگذارد راه آهن که هزینه بیشتری دارد و اگر یک قطار پر از مسافر از پلدختر بگذرد سیل قطار و مسافران و راه آهن ، همه را با خودش خواهد برد و کلی هزینه برای دولت

آب پلدختر شور نیست تمام اطلاعات شما غلط است شمارو به حسودی میشناسن فقط میگید شهر خودتون آباد بشه بقیه هیچی
نقل قول کردن
#22 رسول شهسواری 1401-06-11 10:04
به نقل از عبدالله اوکالان:
بنظر من احداث راه آهن خرم آباد پلدختر اندیمشک یک حرف ... این نماینده سرچشمه میگیرد ،چون راه آهن لرستان از درود به اندیمشک میرود و دیگر نیازی به راه آهن دومی که به پلدختر و از آنجا به اندیمشک برود نیست .از طرف دیگر احداث راه آهن که کشکی و الکی نیست که ! شهر پلدختر فقط 34 هزار نفر جمعیت دارد و آبش هم شور است و زمین کشاورزی و تولید کشاورزی چندانی هم ندارد و پلدختر عمدتا کوهستانی است . بعد اینکه پلدختر فقط یک چاه نفت دارد که روزی 3500 بشکه نفت از آن برداشت میشود و نفتش هم به کرمانشاه نمی رود و یک پالایشکاه هم برای آن یک چاه در پلدختر احداث شده و خیلی وقت است در حال کار است . و بعد اینکه احداث جاده آسفالت هم به پلدختر بی فایده است چون هر سال سیل آنرا می برد و کلی هزینه روی دست دولت و بودجه استان می گذارد .راه آهن که هزینه بسیار بیشتری دارد و اگر یک قطار پر از مسافر از پلدختر بگذرد سیل قطار و مسافران و راه آهن ، همه را با خودش خواهد برد به جایی که عرب نی انداخت و کلی هزینه برای دولت .
مگر پلدختر لب ساحل دریاست آبش شور باشه؟
نقل قول کردن
#23 عزیزی 1401-06-12 08:24
آقایان....آقایا ن جلوی عصبانیت خودتونو بگیرید ایشون اشتباه گفته یا درست نظرشو گفته خدارو خوش نمیاد دورش کردید....هه یه چاتو....
نقل قول کردن
#24 نامداری 1401-06-12 16:32
طرح راه آهن دورود _ خرم آباد _ اندیمشک متعلق به قبل انقلاب است و تمام نقشه هاش در استانداری لرستان موجود است و حتی شرکتی فرانسوی در حال ساختش بود با وقوع انقلاب و شروع جنگ این طرح تعطیل شد و مجدداً در سال ۱۳۸۹ زمان استانداری دکتر دهمرده و توسط رییس جمهور وقت کشور کلنگ زنی شد قرار بود سال ۹۲ به بهره برداری برسد ولی بعد از گذشت ۱۲ سال هنوز تکمیل نشده است. اتفاقا راه آهن به نسبت جاده و بزرگراه و آزادراه بودجه کمتری میخواهد چون تک خط است و نیازی به آن همه قیر و شن و آسفالت و روشنایی نیست و بهترین وسیله برای مناطق کوهستانی است
نقل قول کردن
#25 دلسوز 1401-11-28 13:31
خرم‌آباد و لرستان باید مسئولان دلسوز و باسواد داشته باشه که نمیذاشتن پتروشیمی و پالایشگاه هفتم که سال ۱۳۶۰ تو خرم‌آباد کلنگ زنی شد رو نماینده اراک بیاد ببره شهر خودش یا سرهنگ دوم کازرونی مرکزآموزش ۰۷ خرم‌آباد که یک امتیاز مهم ملی بود را بیاد ببره شهر خودش کازرون که واقعا آب و هوای گرمش سربازان رو اذیت میکنه یا خانم دکتر فلاح نماینده ۳۱ ساله ایلام درخواست بده تیپی از لشکر ۸۴ خرم‌آباد را بدن به ایلام درصورتیکه کرمانشاه تعداد تیپها و لشکرهای و پادگان هاش از لرستان بیشتره یا امامزاده شاهزاده احمد که راه دسترسی اش از طریق لرستانه را اوقاف ایلام زیرنظر بگیرد یا دریاچه تمی الیگودرز و آبشار شوی بخش سپیددشت لرستان را مسئولان دزفول بنام خود کنند. مردم و مسئولان ما باید با علم و آمار از حق این مردم دفاع کنند. خواهش میکنم چاپ کنید تا کمی مسئولان و مدیران ما بخودشون بیایند. باید درد را گفت که بفکر درمان باشند. با تشکر
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا