یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس انجام ۳۱ سفر استانی رئیس جمهور و هیأت دولت از مهم‌ترین شاخص‌های دولت مردمی دانست و گفت: در این راستا از رئیس جمهور می‌خواهم روند اجرای مصوبات دور اول سفر‌ها را پیش از آغاز دور دوم با حضور نماینده‌ها و مسئولین اجرایی هر استان بررسی نماید.
به گزارش یافته، حسین گودرزی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۹ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تبریک هفته دولت و تقدیر از رئیس مجلس برای سفر نظارتی به استان لرستان خواستار پیگیری مصوبات این سفر از جمله راه‌اندازی شرکت بهراد، فاز ۴ کارخانه سیمان و داروسازی بویرافلاک شد.
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس خطاب به رئیس جمهور، افزود: از رئیس جمهور و دولت برای اجرای مصوبه افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشسته‌های تأمین اجتماعی تقدیر می‌کنم اما ضرورت دارد نسبت به ترمیم حقوق شاغلین و بازنشسته‌های لشگری و کشوری به ویژه بازنشسته‌های لشگری که یادگاران دوران دفاع مقدس هستند متناسب با تورم در سال جاری اقدام شود.
وی با بیان اینکه انجام ۳۱ سفر استانی رئیس جمهور و هیأت دولت از مهم‌ترین شاخص‌های دولت مردمی است، گفت: در این راستا از رئیس جمهور می‌خواهم روند اجرای مصوبات دور اول سفر‌ها را پیش از آغاز دور دوم با حضور نماینده‌ها و مسئولین اجرایی هر استان بررسی نماید.
گودرزی از رئیس قوه قضائیه بابت دستور رفع مشکل راه‌اندازی شرکت فولاد ازنا به نیابت از مردم این شهرستان و استان لرستان تشکر کرد و گفت: آقای رئیس جمهور شما باید ضمن بررسی همه جانبه طرح دارویار نظارت مستقیم بر آن داشته باشید تا مبادا تأمین داروی بیماران دست خوش نابسامانی و گرانی قرار گیرد.
ی اظهار کرد: دیوان سالاری بی‌خاصیت و حضور کارچاق کنان و رانت خواران در بدنه مراکز دولتی و نیمه دولتی رمق کارآفرینان، تولیدکنندگان و افراد مؤمن و دلسوز را گرفته است، مبارزه با این اژد‌های هفت سر نیازمند ایجاد دولت الکترونیک و شفافیت کامل چرخه اداری و مالی و ساماندهی کار‌های جاری کشور است.
این نماینده مردم در مجلس یادآور شد: ملت ایران با تحمل تحریم‌های شکننده، عزت‌مندانه تاوان ظلم ستمکاران را برای حفظ نظام و دانش هسته‌ای پرداخت کردند لذا در مذاکرات برجام از حفظ و تقویت و توان بازدارندگی هسته‌ای به عنوان خواسته اصلی ملت کوتاه نیایید.
به گزارش خبرگزاری خانه ملت گودرزی خطاب به وزیر بهداشت و درمان، افزود: در سفر اخیر به استان لرستان به رئیس دانشگاه علوم پزشکی دستور تشکیل کمیته‌ای ویژه برای تعیین تکلیف دو هفته‌ای بهداشت و درمان ازنا و دورود دادید اما مردم ۲۰۰ هزار نفری دورود ساعت‌ها در نوبت دسترسی به پزشک عمومی هستند، سی تی اسکن راه‌اندازی نشده و مشکل فنی بیمارستان جدید نیز تعیین تکلیف نشده است.

دیدگاه‌ها  

#1 بازگیر 1401-06-09 23:46
پیگیر راه آهن دورود به خرم آباد و اندیمشک باشید تا لرستان از محرومیت و بن بست درآید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا