یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 با حکمی از سوی زیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، عطا حسن پور به عنوان مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان لرستان منصوب شد.
به گزارش یافته به نقل از تارنمای میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، سید عزت‌الله ضرغامی امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ با صدور حکمی عطا حسن پور را به عنوان مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان لرستان منصوب کرد.
"عطا حسن‌پور" دارای مدرک دکترای تخصصی باستان‌شناسی، نویسنده، پژوهشگر و لرستان‌شناس، مدرس دانشگاه، کارشناس رسمی دادگستری، با ۲۰ سال سابقه فعالیت در میراث‌فرهنگی لرستان و پژوهشگاه وزارتخانه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است.
مدیر واحد ثبت آثار، مدیر واحد پژوهش، مسئول امور تعیین حرایم، رئیس کاوش‌های باستان شناسی، دبیر شورای ثبت آثار، دبیر شورای فنی، عضو شورای باستان شناسی، مدیر پایگاه پل‌های تاریخی، مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی، مشاور مدیرکل، مدیر واحد گنجینه آب، مدیر امور گردشگری و موزه آب شرکت آب منطقه‌ای، مدرس دوره‌های آموزشی گردشگری و تخصصی همچون بوم‌گردی، تور لیدری، مدیر فنی، عضو کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی و سردبیر مجله تخصصی گردشگری تاف لرستان از جمله سوابق کاری حسن پور می باشد.

توضیج
حسن پور جایگزین سید‌امین قاسمی شد که از ۲۱ آذرماه ۱۳۹۶ به عنوان مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان لرستان خدمت می‌کرد. عملکرد قاسمی بار‌ها مورد انتقاد کنشگران لرستانی قرار گرفت و در دو ماهه اخیر و مطالبه مردم در خصوص پادگان ۰۷ و قلعه فلک الافلاک این انتقادات شدت گرفته بود.


سرچشمه خبر/ تارنمای اداره کل مبراث فرهنگی

دیدگاه‌ها  

#1 فرزاد 1401-05-09 00:12
خبری بسیار خوشایند...مبارک باشد
نقل قول کردن
#2 آفرین 1401-05-09 00:34
تبریک به استانمون برای انتخاب مدیر جوان ،لایق ، تحصیل کرده و باپرستیژ جناب آقای دکتر حسن پور
نقل قول کردن
#3 احسان مولوی 1401-05-09 01:15
تبریک به دکتر عطا حسن پور واقعاانتصاب درست بود
نقل قول کردن
#4 م.ج.نظری 1401-05-09 08:06
به به آقای حسن پور از کارشناسان نخبه و دلسوز میراث فرهنگی و از دوستاران لرستان و فرهنگ باستان لرستان و ایران عزیز هست
واقعا تبریک میگم بالاخره یه مدیر دلسوز و کاربلد زمام امور رو به دست گرفت
نقل قول کردن
#5 فرزاد 1401-05-09 08:24
امیدواریم در دوران تصدی ایشون که خودشون دکترای باستان شناسی دارن ، مشکل ثبت جهانی قلعه و پادگان 07 حل بشه...
نقل قول کردن
#6 حمی ت 1401-05-09 08:49
بعد مدتها یه خبر امیدوار کننده
نقل قول کردن
#7 عباس 1401-05-09 16:35
خدا رو شکر با این انتصاب شاهد بروز عقلانیت در انتصاب مدیر کل میراث بودیم امیدواریم این عقلانیت در انتخاب مدیران به همه ادارات و نهاد ها تسری پیدا کند ودر انتخاب مدیران به شایستگی ها و تخصص ها به طور ویژه نگاه شود و صرف اینکه کسی در یک ستادی همکاری کرده موجب نشود به پستی ورای توانایی هایش دست یابد .
تبریک خدمت دکتر حسن پور
نقل قول کردن
#8 همکار 1401-05-09 19:03
بسیار خرسندیم که یک مدیر متخصص بومی مسئولیت میراث فرهنگی استان را عهده دار شد اما مسئله پادگان 07 هیچ ارتباطی میراث فرهنگی نداشت پادگان ملک خصوصی ارتش بود علی رغم اعلام آمادگی میراث جهت مرمت و نگهداری از ابنیه تاریخی این مجموعه اما ارتش طی توافق نامه رسمی نگهداری از املاک تاریخی ملک خود را رو رسما به شهرداری واگذار کرد و شهرداری خرم آباد طبق توافق با ارتش موظف و مکلف شده ابنیه تاریخی را نگهداری و مرمت کند حال اینکه شهرداری توان حتی نظافت این مجموعه را ندارد تاوانش را نباید به گردن دیگر دستگاهها انداخت ... ما رسانه ای ها نماینده افکار عمومی هستیم و می بایست واقعیت رو به مردم منعکس نماییم و با حمایتهای کورکورانه نمی توان به توسعه استان کمک کرد ...
نقل قول کردن
#9 عزیزی 1401-05-10 08:42
به به و چه چه که نشد شماها قبلا برای بقیه سوت و هورا کشیدید اینهم شهر واستانمون....
نقل قول کردن
#10 احسان 1401-05-10 12:11
هر کسی که نمایندگان مجلس با انتصابش مخالف باشند قطعا مدیر شایسته ای است
نقل قول کردن
#11 عزیزی 1401-05-10 13:29
تا جایی که ما میدانیم ایشون سالهای متمادی در سایر ادارات مشغول بود اگر مثمرثمر بود چرا ازایشون استفاده نشد....حالا.... .؟؟؟؟؟؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا