یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بر لزوم پیگیری مشکلات مردم شهر توسط اعضا شورای اسلامی تأکید کرد.
به گزارش یافته، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی عصر سه‌شنبه ۳۱ خرداد با حضور در نشست پنجاه و هفتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد اظهار داشت: یکی از صفات مؤمنین انجام‌وظیفه در تکلیف است.
وی با تسلیت سالروز شهادت شهید چمران با تأکید بر این‌که امروز سالگرد شهادت بزرگ‌مردی است که بهترین امکانات در غرب و آرامش و آسایش را ر‌ها کرد تا به مردم کشورش خدمت کند، افزود: مال و ثروت در نظر شهید چمران هیچ بود و به دنبال خدمت به مردم آمد و شهید شد.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان تاریخ و تمدن شهر خرم‌آباد را بسیار غنی دانست و به برخی معضلات و مشکلات شهر اشاره کرد و گفت: باغات شهر و به‌خصوص باغ فلاحت با بی‌تدبیری آسیب جدی دیدند.
وی به برخی پروژه‌های ناتمام سطح شهر اشاره کرد و گفت: هتل صخره‌ای، برج‌های دوقلو را مدیران گذشته با بی‌تدبیری و بی‌تفاوتی به این سرانجام رساندند و اوضاع این دو پروژه مایه نگرانی است که لازم است شورا پیگیر رفع مشکلات اجرای این دو پروژه مهم شود.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین شاهرخی به وضعیت نگران‌کننده فضای سبز هم اشاره کرد و گفت: متأسفانه در برخی نقاط شهر شاهد قطع درختان کهن‌سال و قدیمی هستیم که جهت نمای ساختمان‌های چندطبقه انجام می‌گیرد و لازم است با این معضل برخورد شود و همچنین برای درختان پلاک و شناسنامه تهیه شود.
وی بر ضرورت داشتن نگاه کلان به مسائل شهری اشاره کرد و افزود: نگاه اعضا شورا باید بلندمدت و به آینده باشد، لذا باید فعالیت‌های بزرگ و پرفروغی را انجام دهید که سال‌ها و نسل‌ها ماندگار باشد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین شاهرخی طایفه بازی و تحمیل نیروی اضافی به شهرداری‌ها را به‌عنوان یکی از مشکلات دانست و افزود: وضعیت فعلی شهر نتیجه این سو استفاده‌ها است.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان از عملکرد ضعیف در حوزه گسترش فرهنگ عمومی هم انتقاد کرد و گفت: سازمان فرهنگی بسیار ضعیف عمل می‌کند، لذا لازم است برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در حوزه فرهنگ عمومی پررنگ‌تر باشد.
وی همچنین از وضعیت نامطلوب آرامستان‌ها انتقاد کرد و گفت: در این حوزه ما شاهد وضعیت مطلوبی نیستیم و لازم است تا شورا و شهرداری در این خصوص اقدام نمایند.
نماینده محترم ولی‌فقیه در لرستان بر شفافیت کار‌ها تأکید کرد و گفت: چرا شفاف در مورد مسائل با مردم صحبت نمی‌کنید و چاره‌جویی نمی‌کنید شفافیت تنها ایجاد یک سامانه نیست پیگیر مشکلات مردم شهر باشید.



پایگاه خبری یافته

دیدگاه‌ها  

#1 شیخ صالح 1401-03-31 23:27
خدا شما را حفظ کند سید دانا
نقل قول کردن
#2 شهروند 1401-04-01 09:26
یکی به داد بیماران بستری شده در بیمارستان شهید رحیمی برسه ، سیستم تهویه و سرمایش بیمارستان کار نمیکنه و هر شب ده ها بیمار از شدت گرما تشنج میکنند
چرا کسی پاسخگو نیست؟ چرا ریس بیمارستان رو به خاطر این فاجعه بازخواست نمیکنند و برکنار نمیکنند ؟
مردم با یک رنج و بیماری وارد این بیمارستان شده اند و ده ها رنج دیگر بهشون اضافه شده
از عزیزان یافته خواستار پیگیری این امر مهم هستیم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا