یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در مراسمی امروز دوشنبه 30 خردادماه با حضور جمعی از فرهنگیان و ورزشکاران در اردوگاه فرهنگی، تربیتی آیت اله کمالوند خرم‌آباد اولین زمین ورزش‌های ساحلی در استان افتتاح شد.
به گزارش یافته، معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان در مراسم بهره‌برداری از این زمین ساحلی گفت: در قالب طرح سراسری سردار شهید قاسم سلیمانی 44 فضای ورزشی در آموزش و پرورش را باید بهینه‌سازی و متناسب‌سازی کنیم که این زمین ساحلی اولین پروژه‌ای بود که با همکاری و هماهنگی معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش استان به بهره‌برداری رسید.
امین جمشیدی با بیان اینکه 2 زمین ساحلی دیگر در خرم‌آباد و معمولان در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید افزود: هزینه احداث هر زمین ساحلی بیش از 150 میلیون تومان است که پس از افتتاح در اختیار دانش آموزان و ورزشکاران رشته‌های هندبال ساحلی، فوتبال ساحلی، والیبال دو نفره، کشتی ساحلی و ... قرار خواهد گرفت.
وی به اعتبار 11 میلیارد تومانی وزارت آموزش و پرورش برای طرح شهید قاسم سلیمانی در استان اشاره کرد و اظهار داشت: تا پایان سال 1401 بایستی 33 زمین چمن مصنوعی،5 سالن سقف بلند و 6 زمین ساحلی در استان تکمیل و به بهره‌برداری برسد که لازمه این مهم همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی و خیران را می‌طلبد، زیرا برای ایجاد هر یک از این فضاها فقط یک سوم اعتبار از سوی وزارت تامین شده و مابقی آن باید از اعتبارات استانی و خیران نیک‌اندیش تامین شود.
جمشیدی به استعدادهای ناب استان در رشته‌های ورزشی ساحلی اشاره کرد و گفت: پرهام ایمانی دانش‌آموز و دروازه‌بان لرستانی تیم ملی هندبال ساحلی با درخشش در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان به همراه تیم ملی کشورمان به مقام سوم دست یافت که این نشان از استعدادهای نهفته در لرستان دارد که بدون زمین ساحلی در سطح جهان می‌درخشند و امیدواریم با همکاری همگان و تکمیل سایر فضاهای ورزشی شاهد درخشش جوانان این دیار در سطح جهانی و المپیک باشیم.
گفتنی است در حاشیه این مراسم تعدادی از دانش آموزان هندبالیست استان توانایی و استعداد خود را به نمایش گذاشتند.



عکس و خبر: امین آقامیرزایی

دیدگاه‌ها  

#1 رضا 1401-03-31 00:33
باسلام، این اولین زمین والیبال ساحلی استان و فرهنگیان نیست! قبل از این زمین بسیار خوب و عالی در مجموعه ورزشی شهید اسدالله کردی جنب هتل لاله نزدیک تپه شهدا داریم که بارها در آن تمرین و مسابقه برگزار شده است جای تعجب دارد که چرا معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان اظهار بی اطلاعی کرده و کارهای نمایشی انجام می دهد...
نقل قول کردن
#2 رضا 1401-03-31 07:51
بسااار هم عالی . دست همه عزیزانی که در این امر دست داشتند و زحمت کشیدن درد نکنه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا