یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم بروجرد در مجلس با اشاره به ضرورت ساماندهی استخدام کارکنان دولت گفت: آقای رئیس جمهور بار‌ها در محافل مختلف از این موضوع حمایت کردند.
به گزارش یافته، عباس گودرزی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۹ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: دکتر قالیباف، شما سوگند یاد کرده‌اید و باید به آیین‌نامه عمل کنید، در تبصره یک ماده ۱۰۰ قانون آیین‌نامه داخلی مجلس ذکر شده که اگر برای طرحی ۵۰ امضا جمع شود، در اولویت بررسی قرار می‌گیرد. طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت و بحث ساماندهی نیرو‌های طرف قرارداد با شرکت‌های نیروی انسانی بیش از ۱۸۰ امضا دارد، اما ماه هاست که این موضوع به تعویق افتاده است.
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس مجلس با بیان اینکه آقای قالیباف شما خود جزء موافقان طرح بودید، افزود: آقای رئیس جمهور بار‌ها در محافل مختلف از این موضوع حمایت کردند. شرکت‌ها بر سر ظلم، تبعیض، بی‌عدالتی، رانت و فساد هستند.
وی اضافه کرد: تا کی می‌خواهید جزیره‌ای تصمیم بگیرید، چرا یک بار برای همیشه تصمیم درستی نمی‌گیرید که هر روز از بیرون مجلس را مهندسی می‌کنند؟
این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: آقای قالیباف، فرمودید با سازمان اداری و استخدامی جلسه بگذارند، در ایام عید فطر، سه شبانه روز جلسه گذاشتیم و تفاهم کردیم و برشی از طرح را آوردیم، فرمودید تا پایان بهار موضوع به نتیجه می‌رسد که متأسفانه امروز و فردا می‌شود، تنها راه حل این موضوع عمل به قانون است.

دیدگاه‌ها  

#1 مجید 1401-03-29 18:34
آقای گورزی استخدامهایی صورت گرفته اکثرابراساس بندهای پ توسط ازمقامات چه دولتی ونمایندگان وروسای برخی ازدوایردولتی صورت گرفته یاتوسط تلفنی انجام شده یا بوسیله دادن نامه اینقدرکه افرادعادی بواسطه رابطه بازی جذب دستگاهاشده اندخدامیداندوبس درصورتیکه خانواده شهدا.جانبازان وآزادگان انگارشده اندخارچشم برخی ازمدیران وروسا فرزندان جانبازان که دوتا پاهای خودش راتقدیم نظام نمود بیکارهستند.باور بفرماییدنه دولت ونه مجلس هیچکدام درفکراین همه جوان تحصیل کرده بیکارنیستند.زما نیکه فرزندان اقشارایثاربیکار هستندخداوند به دادباقی جوانان عادی برسه
نقل قول کردن
#2 رضا 1401-03-30 07:43
آقای مجید خانواده معظم شهدا و جانبازان و آزادگان و ایثارگران همه برای این ملت محترمند و در هیچ جای دنیا نه تنها ایران ارج و قرب دفاع از خاک و وطن نباید بدون پاسخ و احترام همیشگی باقی بماند.اما تا جایی که بنده کمترین اطلاع دارم افرادی هم که نسبت دورتری با این خانواده های ارزشمند دارند همگی با بالاترین و بهترین پست ها در راس کار و همگی استخدام دستگاه های دولتی هستند.
اما بحث و پیگیری جناب گودرزی که تنها نماینده استان است که الحق والنصاف پای کار هستند که تبعیض در بین کارکنان دولت است که مدادم فریاد می زند چرا در یک اداره و در یک اتاق با یک شغل همتراز سه دریافتی وجود دارد!!
خدا خیرتون بده جناب گودرزی که حداقل پیگیر این قضیه مهم و حیاطی برای کارکنان دولت هستین.
نقل قول کردن
#3 رضا 1401-03-30 08:21
ممنون از نماینده شجاع و غیرتمند لرستانی
دمت گرم حاج عباس آقا
نقل قول کردن
#4 منصور احمدی 1401-03-30 09:53
آقای گودرزی بورس را درست کنید
نقل قول کردن
#5 مجید 1401-03-30 13:23
آقا رضا بنده به منش آقای گودرزی ایمان دارم بنده میدانم ایشان فردی دلسوزوپیگیرمشکل ات مردم هستند خودشان ازخانوادهای محترم شهداست بله این یک درد ودل با یک انسان همدرد می باشد.بله بنده ایشان را محرم میدانم ولی الباقی منش آقای گودرزی گرامی را ندارند
نقل قول کردن
#6 اسی 1401-03-30 15:38
اگر آقای رئیسی همین یک کار رو به سرانجام رسوند و این شرکت های مفت خور رو از ادارات نظام جمع کرد تا ابدالدهر دعاگویش خواهیم بود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا