یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد از صدور دستور ویژه و برخورد قاطع با کسانی که از اسلحه‌های مجوزدار استفاده‌ی غیرقانونی می‌کنند، خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، محسن همتی در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما اعلام کرد: کسانی که حتی مجوز اسلحه داشته باشند (برای شکار و ...)، در صورت استفاده خلاف موارد مجوز، بازداشت و با آنان برخورد قانونی و قاطع صورت می‌گیرد.
وی افزود: بنا داریم با توجه به قوانینی که دست ما را باز گذاشته با افرادی که با سلاح‌های غیرمجاز و حتی مجاز که استفاده‌ی غیرمجاز از آن‌ها کرده و مبادرت به تیراندازی در معابر می‌کنند، برخورد شدید و عبرت‌آموز صورت دهیم.
همتی تأکید کرد: اگر از سلاح‌های مجوزدار در سطح معابر و حتی در جشن‌های عروسی استفاده شود، علاوه بر لغو مجوز، با این افراد برخورد قانونی لازم و قاطع صورت می‌گیرد.

دیدگاه‌ها  

#1 همشری 1401-03-29 08:07
ا نیروی انتظامی بعنوان ضابط خاص متاسفانه به تکلیف اصلی خود عمل نمی کند .درقبل از انقلاب بزرگان تعریف می کند که کسی جرائت نمی کرد داخل شهر اسلحه مجاز حمل کند .درچند هفته قبل در مرکز استان ودر وسط شهر ساعت 12شب صدای تیر اندازی زیادی آمد دریک مراسم عروسی که با پلیس 110تماس گرفتیم گفتند در جریان هستیم بعداز یک ساعت شدد تیراندازی بیشتر این بار با سلا ح های خودکار شد
نقل قول کردن
#2 رضا 1401-03-29 09:09
خود تگزاس در هیوستون آمریکا هم که حمل صلاح گرم در آنجا آزاد میباشد هم به اندازه استان لرستان خصوصا خرم آباد،کوهدشت و نورآباد اصلحه حمل نمی کنند. بعنوان نمونه در یک تصادف اتفاقی بین دو اتومبیل بلادرنگ یک نوجوان و جوان مهاجر اقدام به درآوردن انواع صلاح گرم در زیر صندلی و صندوق عقب می کنند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا