یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت:  دستگاه‌های اجرایی استان موارد نا ایمن و حادثه آفرین را که در سطح استان به ویژه مرکز استان وجود دارد، شناسایی و برای ایمن‌سازی آن‌ها اقدام کنند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای لرستان نجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در خطبه‌های نماز جمعه خرم آباد با تسلیت به بازماندگان حادثه متروپل آبادان از مسئولان نظارتی استان خواست بر مقاوم‌سازی واحد‌های مسکونی غیر مقاوم برج دوقلوی میدان ۲۲ بهمن خرم آباد نظارت کنند.
خطیب جمعه خرم آباد افزود: نا ایمنی‌هایی که جان مردم را به خطر میاندازد، باعث ناخشنودی مردم می‌شود بنابراین تا حادثه دردناکی اتفاق نیفتاده است باید چاره‌اندیشی شود.
حجت الاسلام و المسلمین سیداحمدرضا شاهرخی با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) از دختران ایران زمین به ویژه ختران لرستان خواست کریمه اهل بیت(ع) را الگوی خود قرار داده و استعداد‌ها و ظرفیت‌های خویش را به عنوان یک زن مسلمان شکوفا کنند.
وی با اشاره به صفرشدن آمار جانباختگان کشور بر اثر کرونا از مجموعه کسانی که این وضعیت را برای مردم ایران فراهم کردند، قدردانی کرد.
نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: برای استمرار این وضعیت، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی همچنان لازم و ضروری است.
امام جمعه خرم آباد در ادامه مبارزه مستمر با گران‌فروشان را ضروری دانست و تصریح کرد: در اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها قرار بود تنها چهار کالا افزایش قیمت داشته باشند اما متأسفانه شاهد گران شدن خیلی از اجناس و کالا‌های ضروری هستیم که باید در این زمینه با گران‌فروشان برخورد شود.
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه به فرارسیدن سالگرد راحلت جانسوز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و قیام خونین ۱۵ خرداد اشاره کرد و از مردم استان خواست در مراسم عزاداری این ایام حضوری گسترده داشته باشند. افزود: برای استمرار این وضعیت، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی همچنان لازم و ضروری است.
امام جمعه خرم آباد در ادامه مبارزه مستمر با گران‌فروشان را ضروری دانست و تصریح کرد: در اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها قرار بود تنها چهار کالا افزایش قیمت داشته باشند اما متأسفانه شاهد گران شدن خیلی از اجناس و کالا‌های ضروری هستیم که باید در این زمینه با گران‌فروشان برخورد شود.
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه به فرارسیدن سالگرد راحلت جانسوز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و قیام خونین ۱۵ خرداد اشاره کرد و از مردم استان خواست در مراسم عزاداری این ایام حضوری گسترده داشته باشند.

دیدگاه‌ها  

#1 بداق 1401-03-13 23:20
مال بنیاد مستضعفان است از سال 1392 تا الان همینطوری است میگن پول ندارن تکمیلش کنند
نقل قول کردن
#2 سلاحورزی 1401-03-13 23:22
پل برقی شقایق چرا خرابه؟ حتی شیشه هاش را هم شکستن و هیچ نظارتی نیست چرا شهرداری سرمایه های شهر را بلاتکلیف رها کرده؟ الان رودخانه خرم‌آباد هم پر آشغال و گیاه و لجن است هنوز لایروبی نشده است
نقل قول کردن
#3 برزو جایدری 1401-03-13 23:23
لطفا پیگیر تکمیل ساختمان استانداری لرستان هم باشید از سال 1391 تاکنون بلاتکلیف و ناتمام رها شده و همچنین هتل پارک صخره‌ای خرم‌آباد از سال 1376 تا الان ناتمام است
نقل قول کردن
#4 سیروس رشنو 1401-03-13 23:26
خرم‌آباد و استان لرستان دلسوز ندارد 9 سال پیش دولت مصوب کرده که دانشکده معدن و پژوهشکده سنگ در دانشگاه لرستان تاسیس شود حتی 11 میلیارد تومان هم بودجه برای اینکار گذاشتن تا مهندس معدن تحویل جامعه بدن و معادن لرستان فعال شود و اشتغال زایی شود ولی نه رییس دانشگاه لرستان و نه اداره صنعت معدن و نه استانداری هیچکدام پیگیر مصوبه قانونی دولت نشدند. پس ما خودمان هم در داخل استان هیچ تلاشی واقعا برای گرفتن حقوق حقه نمی کنیم. دولت طرح میزاره ولی مسئولین و کادر اداری ما پیگیر نیست
نقل قول کردن
#5 احمدی 1401-03-13 23:27
چرا ورودی خرم‌آباد از فرودگاه تا میدان شقایق باند کندرو ندارد؟ هر سرمایه‌گذاری که وارد استان بشه از فرودگاه میاد بعد ورودی خرم‌آباد هیچگونه زیبایی ندارد
نقل قول کردن
#6 مالزیری 1401-03-14 00:09
از امام جمعه خرم‌آباد میخواهیم که به بحث پادگان 07 ورود پیدا کند و اجازه ندهد زمین این پادگان قطعه قطعه و تکه تکه شود. قیمت هر متر زمین آن در مرکز شهر خرم‌آباد هم گران است بعد 7 هکتار چیز کمی نیست این همه پول قراره کجا خرج شود؟ هزینه تعریض آن خیابان انقلاب این همه نیست فقط 10 باب مغازه است لطفا هوشیار باشید
نقل قول کردن
#7 حاتموند 1401-03-14 16:00
گنه کرد در بلخ آهنگری / به شوشتر زدند گردن مسگری. ارتش برای پرسنلش در بیرجند خونه ساخته بعد پول پیمانکار بیرجندی را میخاد با واگذاری زمین پادگان 07 خرم‌آباد پرداخت کنه آیا این درسته؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا