یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

جانشین فرمانده انتظامی استان، گفت: تمام توان و تجهیزات خود را در راستای امنیت و آرامش و تکریم شهروندان و مسافران نوروزی با تمهیدات ترافیکی و انتظام بخشی بخصوص برای ۱۳ فروردین و روز طبیعت بکار بسته‌ایم.
به گزارش یافته، سرهنگ "فرهاد ابدال چگنی"درسیزدهمین جلسه قرارگاه نوروزی امام علی(ع) بیان داشت: پلیس لرستان با آمادگی کامل از ابتدای سال جدید تا کنون تشدید اقدامات ترافیکی و انتظامی درسطح استان را برای مسافران نورزوی با تمهیدات ترافیکی و انتظام بخشی بخصوص برای ۱۳ فروردین و روز طبیعت‌اندیشیده است.
وی افزود: پلیس با تمام توان و با استفاده از ظرفیت صد درصدی با اجرای طرح‌های ترافیکی، امنیتی و انتظامی در صدد آسایش و آرامش مردم خواهد بود.
جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان، گفت: به منظور حفظ سلامت مسافران و رانندگان در روز طبیعت ماه طرح ویژه ترافیکی را با بکارگیری تمامی توان ظرفیت در سطح استان به مرحله اجراء گذاشته می‌شود تا از حجم ترافیك سنگین کاسته شده و گامی مهم در توسعه انضباط و امنیت ترافیکی جهت پیشگیری و کاهش تصادفات وخدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان و مهمانان نوروزی برداشته شود.
سرهنگ" ابدال چگنی" ضمن توصیه به هم استانی‌های عزیز و مهمانان نوروزی افزود از همه عزیزان تقاضا داریم ضمن رعایت اصول ایمنی و خود حفاظتی در بحث امنیت منازل و طرح‌های ترافیکی از عجله و شتابزدگی جدا خودداری و به توصیه‌های همکاران پرتلاش و خدوم انتظامی توجه جدی کنند.

توجه: هرگونه استفاده از مطلب با ذکر منبع و نام نویسنده، نشانه‌ی احترام شما به تلاش آن‌ها است.


دیدگاه‌ها  

#1 سپهوند 1401-01-10 22:58
در ریمله دارند درختان بلوط را قطع میکنند تا ویلا بسازند چرا محیط‌زیست و منابع طبیعی و پلیس اونارو جریمه و دستگیر نمیکند؟
نقل قول کردن
#2 سلاحورزی 1401-01-11 17:10
پل ماسور خرم‌آباد را بعد از سه سال تکمیل کنید چرا شهرداری خرم‌آباد این پل را بلاتکلیف بحال خود رها کرده است؟؟؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا