یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شهرام شرفی/ یافته: یحیی ابراهیمی، نماینده سلسله و دلفان گفت:«در موضوع تصادفات جاده‌ای، به‌ویژه تصادف اخیر در شهرستان دلفان، بایستی وزارت راه و شهرسازی، معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و همچنین، خودروسازان، پاسخگوی مردم باشند».



ابراهیمی، صبح چهارشنبه، 10 فروردین‌ماه در نشست با تعدادی از فعالان رسانه‌ای، تصریح کرد:«چرا باید به علت تصادف جاده‌ای که در شهرستان دلفان رخ داد هشت نفر به علت آتش‌سوزی خودروها جانشان را از دست بدهند و کسی هم پاسخگو نباشد؟!».
وی توضیح داد که به عنوان نماینده ملت، در این زمینه حداکثر پیگیری‌های خود را انجام خواهد داد و خودروسازان نیز در این زمینه بایستی پاسخ‌گو باشند درباره اینکه چرا با وقوع تصادف، به سرعت خودروها دچار آتش‌سوزی شده‌اند؟
نماینده سلسله و دلفان تشریح کرد:«اینکه یک پروژه طولانی می‌شود مورد اعتراض ما هم است؛ بایستی مطالبات پیمانکاران به موقع پرداخت شود تا پروژه‌ها از جمله پروژه‌های راهسازی یا تعریض جاده‌ها، در بازه‌ی زمانی خودشان و به موقع به بهره‌برداری کامل برسند؛ اینکه اعتبارات به‌صورت قطره‌چکانی تزریق شوند به هیچ‌عنوان مورد پذیرش ما نیست و بنده بارها در این زمینه انتقاد و اعتراض و پیگیری کرده‌ام». 
ابراهیمی، گفت:«اگر در سانحه دردناک اخیر در شهرستان دلفان، به قدر کافی علائم هشداری کافی وجود نداشته است مسئولان مربوطه باید پاسخگوی مردم باشند و بنده در این زمینه، به صورت جدی و قاطع تا حصول نتیجه، پیگیری می‌کنم و به هیچ عنوان در رابطه با حقوق مردم، کوتاه نمی‌آیم». 
وی افزود:«قبل از عید نوروز هم در جاده سلسله به خرم‌آباد، یک پراید تصادف کرد و متأسفانه در آن حادثه هم این خودرو دچار آتش‌سوزی شد و تعداد چهار نفر از هم‌استانی‌های ما جان باختند؛ خودروسازان باید پاسخگو باشند و توضیح بدهند چرا خودرو بعد از تصادف به سرعت دچار آتش‌سوزی می‌شود؟».
نماینده سلسله و دلفان، تلنگر زد:«متأسفانه در کشور ما سه عامل بیماری‌های قلبی، سرطان و تصادفات جاده‌ای، از جمله عوامل مهم مرگ و میرهاست و در زمینه‌ی تصادفات جاده‌ای، هم راه و شهرسازی در مورد روش اجرای برخی پروژه‌های جاده‌ای، راهداری و خودروسازان باید به مردم پاسخگو باشند و ما هم نمایندگان مردم هستیم».
یحیی ابراهیمی، تصریح کرد:«باید مقصران مشخص شوند و اینگونه نیست که فقط گفته شود راننده مقصر بوده است؛ جاده باید از ایمنی کافی برخوردار باشد و خودروها هم باید کیفیت و ایمنی لازم را داشته باشند تا اگر خدای ناکرده به علت خطای انسانی راننده، تصادفی رخ داد موانع کافی در جاده و ایمنی کافی خودرو وجود داشته باشد تا دچار خسارت‌های وحشتناک انسانی نشویم و این‌گونه خانواده‌ها سوگوار نشوند».

توجه: هرگونه استفاده از مطلب با ذکر منبع و نام نویسنده، نشانه‌ی احترام شما به تلاش آن‌ها است.


دیدگاه‌ها  

#1 علی 1401-01-10 21:31
این آقا طوری حرف زده انگاری هیچ کاره اس، شما به عنوان نماینده وظیفه ات پیگیری کردن این اموره
نقل قول کردن
#2 کشوری 1401-01-10 23:03
فقط تصادفات لرستان نیست در کل کشور در همین ایام نوروز بیش از 500 هموطن جان باختند باید هم راه آهن را گسترش داد و هم آزادراه و بزرگراه ساخت و هم ماشین ها را نوسازی کرد
نقل قول کردن
#3 علیزاده 1401-01-10 23:04
اینقدر قطعه و تعمیر ماشین بالاست کی میتونه خودرو را تعمیر کند؟ ادارات راه و شهرسازی هم باید بفکر درست کردن راهها باشند چون زاگرس تماما کوه است
نقل قول کردن
#4 مهدی 1401-01-11 00:38
لطفا مسولین راه را مقصر نکنید خطا انسانی است در چند سال گذشته راه ها باریک خودرو ژیان و پیکان لیکن راننده کار کشته نه جوان
نقل قول کردن
#5 محمد 1401-01-11 01:54
جالبه.
خود این آقا باید پاسخگو باشه .حالا شده مدعی!
مگر شما نماینده مردم نیستید؟شما خودتون هم مقصرید!کجا یقه اداره راه را گرفتید که حالا مدعی هستید؟
نقل قول کردن
#6 کلاهی 1401-01-11 09:24
با سلام
هم جاده هایمان استاندارد نیستندوهم ماشین های تولید داخل بنجولن وهم کارشناسان اداره راه وپلیس راهور کارشناس نیستند
نقل قول کردن
#7 #حسین 1401-01-11 09:27
نماینده محترم ضمن پیگیری حادثه تصادف اخیر به فکر اتمام پروژه دوبانده خرم آباد به نور آباد باشید به فکر ساخت آزادراه باشید تلاش کنید به خط آهن غرب الشتر ونور آباد وصل کنید از وزیر راه مطالبه کنید .نزدیک ترینمنطقه به غرب کشور هستید.
نقل قول کردن
#8 علی 1401-01-11 12:42
تابوتهای متحرکو جمع کنن ماشین ایمن وارد کنند تا کی جون مردم باید بی ارزش باشه
نقل قول کردن
#9 آزادخان 1401-01-11 22:12
همون روزای اول نمایندگیت دناپلاس گرفتید، پیمانکارا هم که با هماهنگی با شماها انتخاب میشن، بحث مالیات و تامین اجتماعی‌شونم شما ساپورت میکنید، هر روزم که جاده‌های استانو دیدید، تازه الان یادتون افتاده ماشینا و جاده ها مشکل دارن؟!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا