یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در ۱۲ روز طرح نوروزی، شش میلیون و ۳۰۴هزار و ۴۴۳ دستگاه وسیله نقلیه در محور‌های لرستان تردد داشته‌اند.
به گزارش روز دوشنبه یافته، عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: از بیست و پنجم اسفند ۱۴۰۰ تا هفتم فروردین ماه ۱۴۰۱ تردد شش میلیون و ۳۰۴هزار و ۴۴۳ دستگاه انواع وسایل نقلیه در محور‌های استان لرستان ثبت شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با چهار میلیون و ۳۶۱هزار و ۱۰۲ وسیله نقلیه ۴۴. ۵درصد افزایش نشان می‌دهد.
وی با بیان اینکه سهم وسایل نقلیه سنگین از این میزان تردد ۱۲ درصد بوده است، گفت: متوسط تردد روزانه در محور‌های استان در طول طرح نوروزی ۴۸۹ هزار وسیله نقلیه و متوسط سرعت ۷۹. ۱ کیلومتر ثبت شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خاطرنشان کرد: بیشترین سهم تردد روزانه وسایل نقلیه مربوط به محور سه راهی چالانچولان_ خرم آباد با ۳۱۳هزار و ۱۲۳ وسیله نقلیه و کمترین تردد به تعداد هشت هزار و ۱۹۳ وسیله نقلیه در محور بیرانشهر_بروجرد به ثبت رسیده است.
وی گفت: دوربین‌های ثبت تخلفات سرعت بیشترین سرعت متوسط وسایل نقلیه را در محور ملایر_اشترینان ثبت کرده که ۹۸. ۳ کیلومتر بوده و پس از آن محور‌های پل زال _ خرم آباد و ازنا _ الیگودرز با ۹۸ کیلومتر سرعت ثبت شده در رتبه‌های بعدی قرار دارند.
شرفی از هموطنان خواست با رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از رفتار‌های پرخطر و رعایت وقت استراحت به مدت ۱۵ دقیقه پس از هر دو ساعت رانندگی، سفری آرام برای خود و دیگران رقم بزنند‌.

دیدگاه‌ها  

#1 خورشیدوند 1401-01-08 21:48
چرا آزادراه خرم‌آباد _ بروجرد _ اراک پول نقد میگیرد؟ مگر میشه؟ ما پول نقد از کجا بیاریم؟ خداوکیلی این چه وضعیه؟؟؟
نقل قول کردن
#2 #حسین 1401-01-10 09:24
آزاد راه خرم آباد بروجرد اراک از عوارضی دوم مبلغ دوهزار پانصد تومان است پول نقد میگیرند وبقیه پول پس نمی دهند میگویند پول خرد نداریم کارت خوان هم خراب است عوارضی دوم واقعا بی معنی وپول زور است وشده برره مسافتی نیست که عوارض می گیرند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا