یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی کوهدشت از شناسايي و دستگیری 4 سارق و کشف 11 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
به گزارش روز شنبه یافته، سرهنگ"علی امانی" در تشریح این خبر اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت با یک شیوه و شگرد و در زمان مشخص در یکی از مناطق کوهدشت و محرز شدن فعالیت یک باند مجرمانه در ارتکاب به این سرقت‌ها، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: مأموران با هماهنگی قضائی و بررسی دقیق محل سرقت‌ها با استفاده از سرنخ‌های برجای مانده و کارهای اطلاعاتی 4 سارق سابقه‌دار را در دو عملیات ضربتی دستگیر کردند.
وي ادامه داد: متهمان در تحقیقات صورت گرفته به 11 فقره سرقت از منزل و اماکن دولتی  اعتراف کردند که پس از شناسایی مال‌باختگان و عودت مال آن‌ها و تشکیل پرونده قضائی، تحویل مراجع ذی‌صلاح شدند.
فرمانده انتظامي کوهدشت در پايان از شهروندان خواست با توجه به ایام پیش رو ضمن رعايت اصول اوليه ايمني، از قفل بودن درب منزل در هنگام خروج از منزل مطمئن شده و در خصوص نگهداري پول نقد و اقلام با ارزش خود مثل طلا و جواهرات گران‌قیمت در منزل، كليه نكات ايمني را رعايت نمايند و در اين رابطه توصیه‌ها و هشدارهاي پليس را مدنظر قرار دهند.
 
دستگیری 8 متهم تحت تعقیب در خرم‌آباد
فرمانده انتظامی خرم‌آباد از شناسایی و دستگیری 8 نفر متهم تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ "نبی اله قاسمی" در تشریح این خبر بیان داشت: در پی دریافت برخی احکام از سوی مراجع قضائی و انتظامی مبنی بر شناسایی و دستگیری افراد تحت تعقیب، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
وي ادامه داد: در اين راستا با هماهنگی قضائي و با انجام اقدامات پليسي، مخفيگاه متهمان تحت تعقیب در نقاط مختلف این شهرستان شناسايي و با انجام عملیات‌های متعدد و غافلگيرانه، تعداد 8 نفر از اين افراد شناسايي، دستگير و تحويل مراجع قضائي و انتظامی شدند.
فرمانده انتظامي خرم‌آباد، تصريح كرد: پلیس بدون اغماض و با قاطعیت با افراد مجرم  و هنجارشکن برخورد قانونی خواهد کرد و اجازه جولان و عرض‌اندام را به آنان نخواهد داد.
سرهنگ قاسمی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری مردم با پلیس از آنان خواست به محض مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیس 110 تماس حاصل نمایند.

دیدگاه‌ها  

#1 حمید ت 1400-12-21 11:06
اگر با قاطعیت رفتار میکردید از این دست خبرا نداشتیم .خواهش داریم قوه قضاییه با ارازل و اوباش و زورگیران و دزدها ، رحم نکنه .و جوری این افراد رو درس عبرت دهد که تا آخر عمرشون هوس دزدی و زور گیری ، نکنن
نقل قول کردن
#2 فرهاد 1400-12-21 12:02
سلام ، اراذل و اوباش که هیچ بویی از انسانیت نبرده اند با حرکات کثیفشون حیثیت استان رو لکه دار کردن ، دستگاه قضایی برخورد شدید کند
نقل قول کردن
#3 شهروند 1400-12-21 13:17
تورا به خدا هیچی نمیخوایم فقط امنیت.......... .....باتشکراز عوامل قضایی و انتظامی......ان صافا اشدمجازات رو برای زور گیران دزدان راهزنان ارازل و اوباش درنظر بگیرید......بخد ا هیچ امنیتی نیست ...خداوکیلی به دادمردم برسید....خانواد ه های شما هم در این امنیت شریکند/
نقل قول کردن
#4 سپهوند 1400-12-25 20:44
طبق قانون قرآن و احکام اسلام باید دست راست دزد را قطع کنند تا دوباره دزدی نکنه ولی الان اینها فردا آزاد میشوند. خب دولت و پلیس باید با شدت برخورد کند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا