یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان وضعیت آموزشی مدارس استان را تا پایان اسفندماه اعلام کرد.
به گزارش یافته، سید عیسی سهرابی شامگاه شنبه هفتم اسفندماه در جمع خبرنگاران وضعیت آموزشی و تربیتی مدارس را تا پایان سال ۱۴۰۰ تشریح کرد و گفت: وضعیت آموزش در همه مقاطع شهری، روستایی و عشایری استان در شهرستان‌های با رنگ‌بندی زرد و آبی و همچنین مدارس مناطق روستایی و عشایری شهرستان‌های نارنجی، حضوری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌باشد.
سهرابی با بیان اینکه آموزش در مدارس شهری شهرستان‌های با رنگ‌بندی نارنجی، مدارس روستایی و عشایری شهرستان‌های قرمز و مدارس شهری متوسطه اول و دوم شهر‌های قرمز به‌صورت ترکیبی است گفت: فعالیت آموزشی پیش‌دبستانی و مقطع ابتدایی مناطق قرمز به‌صورت مجازی خواهد بود.
شایان ذکر است در آخرین رنگ‌بندی کرونایی کشور که شامگاه جمعه ششم اسفندماه منتشر شد، شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد، کوهدشت، الیگودرز، پل‌دختر و ازنا در وضعیت قرمز کرونایی و شهرستان‌ها دورود، دلفان، سلسله و رومشکان در وضعیت نارنجی، شهرستان چگنی در وضعیت زرد و هیچ شهری از لرستان در وضعیت آبی قرار ندارد.


 

دیدگاه‌ها  

#1 ناشناس 1400-12-07 22:29
واقعا این چه وضعشه باید همه مدارس شهر های قرمز غیر حضوری باشه اگر یکی کرونا گرفت اینا جواب میدن واقعا متاسفم برای این مدیریت
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا