یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان تردد انواع وسایل نقلیه سنگین در لاین برگشت آزادراه خرم‌آباد_ بروجرد از بروجرد به سمت خرم‌آباد ممنوع است و تردد از جاده قدیم خرم‌آباد_بروجرد به‌عنوان محور جایگزین صورت می‌گیرد.
به گزارش روز جمعه یافته، عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: با توجه به وقوع حادثه ناگوار شب گذشته در آزادراه خرم‌آباد _ بروجرد که بر اثر برخورد یک دستگاه وسیله نقلیه سنگین با باجه عوارضی دو نفر از عوامل این آزادراه جان باختند، تردد کلیه وسایل نقلیه سنگین از محور آزادراه خرم‌آباد - بروجرد (مسیر بروجرد به سمت خرم‌آباد) به دلیل عدم ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی ممنوع می‌باشد.
وی افزود: محور جایگزین برای تردد وسایل نقلیه سنگین محور قدیم خرم‌آباد - بروجرد می‌باشد اما برای وسایل نقلیه سبک هیچ‌گونه محدودیتی وجود ندارد و همچنان می‌توانند از آزادراه مذکور تردد نمایند.


 

دیدگاه‌ها  

#1 بی تعارف 1400-12-06 19:32
آقای شرفی عزیز ، تا اطلاع ثانوی دیگه چیه؟! کلا وسایل نقلیه سنگین (بجز اتوبوسها) رو برای همیشه بفرستین جاده قدیم یعنی باز هم باید خون این مردم ریخته بشه ، آقای مهندس اگر اینایی که از دست میرن نزدیکان خودت باشن خداوکیلی بازم میگی تا اطلاع ثانوی؟ بخاطر ۶۹هزارتومن عوارض، جان این مردم رو ازشون نگیرین
نقل قول کردن
#2 خرم آبادی 1400-12-06 20:23
اینکه صورت مسله را پاک کنیم که راه حل نشد،وسیله نقلیه سنگین ترمز خالی کرده و متاسفانه راننده هم نتوانسته خسارت را به کمترین حد ممکن برساند حالا تکلیف مابقی مادر مرده های بیچاره از این به بعد چه میشود ،لااقل پیشنهادتان را بیان میکردید،معاونت عنرانی استانداری این وسط چرا سکوت کرده و اعلام موضع نمیکند،با این مسدود ی چرا پلیس مسئول ازاد را را مقصر اعلام نکرده،یافته پیگیری میکند
نقل قول کردن
#3 شهروند 1400-12-06 23:52
فعلا برای کوتاه مدت باید ماشین سنگینه به جز اتوبوس‌ها رو بفرستن جاده قدیم. مطمئنا اگه این کار رو نکنید. باز هم انسانهای بی گناه دیگری کشته می شوند. زودتر بجنبید.
نقل قول کردن
#4 رضا-س 1400-12-07 16:07
چرا دوربین کنترل سرعت نصب نمی کنید؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا