یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

تذکرات کتبی نمایندگان از جمله نمایندگان لرستان به مسئولان اجرایی کشور قرائت شد.
به گزارش یافته، در نشست علنی نوبت عصر امروز (چهارشنبه، 4 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت شد:
 
تذکر حسین گودرزی نماینده دورود و ازنا به وزیر راه و شهرسازی؛ ضرورت تسریع در طراحی و اجرای ورودی شهر چانچولان شهرستان دورود، همچنین تذکر این نماینده به وزیر ورزش و جوانان؛ ضرورت شروع عملیات اجرایی سالن چندمنظوره مسابقات شهرستان دورود. همچنین تذکر این نماینده به وزیر جهاد کشاورزی؛ ضرورت ساخت شبکه‌های فرعی پایه‌های سد کمندان شهرستان ازنا توسط وزارت جهاد کشاورزی با توجه به شبکه اصلی توسط وزارت نیرو. همچنین به وزیر کشور؛ ضرورت تسریع در انتقال مرکز دهستان شهر مومن‌آباد مرکز بخش جاپلق در شهرستان ازنا روستای مدآباد.
 
تذکر مهرداد ویس کرمی نماینده خرم‌آباد و چگنی به وزیر اقتصاد و دارایی؛ چرا بانک‌های سپه و ملی و صنعت و معدن در تأمین مالی شرکت ملی پارسیلون خرم‌آباد به وظایف مصوب خود عمل نمی‌کنند، همچنین به وزیر راه و شهرسازی؛ لزوم تسریع در ایجاد راه دسترسی بیرانشهر به آزادراه خرم‌آباد، تذکر به وزیر کشور؛ لزوم بازگشایی جاده بیرانشهر به روی کامیون‌ها توسط نیروی انتظامی، تذکر به وزیر کشور؛ لزوم تسریع در ارتقاء بخش پاپی خرم‌آباد به شهرستان.

 

دیدگاه‌ها  

#1 محمد محسن زاده 1400-12-04 23:20
نمایندگان لرستان بورس را درست کنند
نقل قول کردن
#2 محمد 1400-12-05 00:13
خودشون تذکر لازمن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا