یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون استاندار لرستان بر لزوم رفع نقص آزادراه خرم‌آباد- پل زال تأکید کرد و گفت: هر چه سریع‌تر نقاط حادثه‌خیز آزادراه‌های استان شناسایی و اصلاح شوند.
به گزارش یافته، احمدرضا دالوند ظهر سه‌شنبه در جلسه با مدیر طرح‌های آزادراه‌های غرب و جنوب غربی کشور، با بیان اینکه آزادراه‌ها شاهراه‌های اصلی حمل ونقل جاده‌ای به عنوان مهم‌ترین زیرساخت‌های توسعه استان محسوب می‌شوند، اظهار کرد: ادامه عملیات ساخت آزادراه خرم‌آباد- بروجرد- اراک در سه قطعه با مسافت حدود ۶۶ کیلومتر باقی مانده که باید تلاش کرد هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسند.
وی مهمترین موضوع این پروژه را تأمین اعتبار مالی برشمرد و افزود: طبق برآورد صورت گرفته، بیش از ۳۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت این پروژه نیاز است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه آزادراه‌های استان به ویژه مسیر خرم‌آباد-پل زال دارای نواقصی است، بیان کرد: نقاط حادثه‌خیز آزادراه‌های استان هرچه سریع‌تر شناسایی و با توجه به اولویت‌بندی آن‌ها اصلاح شود تا دیگر شاهد آسیب و تلفات جانی نباشیم.
وی افزود: همچنین جاده‌ها در برخی از مسیر‌ها روشنایی مناسبی ندارند که نیاز است اقدامات لازم صورت گیرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: در مسیر آزادراه خرم‌آباد- بروجرد- اراک باید فضای مناسبی برای استقرار پلیس‌راه، هلال‌احمر و مراکز خدماتی و رفاهی درنظر گرفته شود.
وی ادامه داد: باید تلاش کرد که آزادراه‌ها تبدیل به نقطه قوتی برای استان شوند.

دیدگاه‌ها  

#1 علی 1400-12-04 11:15
ازاد راه خرم اباد به اراک مدت کوتاهی نیست که راه
اندازی شده متاسفانه پر شده است از دست انداز
که باعث ترکیدگی لاستیک خودرو ها و حوادث خواهد شد لطفا اطلاع رسانی شود. یا علی.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا