یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سرپرست پلیس آگاهی استان، از دستگيري رمال و کلاه‌بردار و کشف کلاه‌برداری به ارزش یک ميليارد و 300 میلیون در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.
اجرای طرح مبارزه با سرقت وسایل نقلیه در لرستان به گزارش روز چهارشنبه یافته، سرهنگ «عبدالرضا رخشان» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پي مراجعه یکی از شهروندان به پليس آگاهي استان و اعلام اينکه يک نفر با روش‌های متقلبانه و تحت عنوان دعانویسی مبلغي را از وي کلاه‌برداری کرده است، موضوع به‌صورت ویژه در دستور اداره مبارزه با جعل و کلاه‌برداری قرار گرفت.
 وی بیان داشت: در تحقیقات به عمل آمده محرز شد، فرد کلاه‌بردار تحت عنوان دعانویس و رمال مبلغ یک میلیارد و 300 میلیون ریال از متقاضی دریافت کرده است که بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی فرد کلاه‌بردار شناسایی و طی یک عملیات ضربتی دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شد.
 سرپرست آگاهی استان، افزود: متهم در تحقیقات پلیس به بزه خود اعتراف که پس از جمع‌بندی و تکمیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شد.
سرهنگ رخشان، در پایان ضمن هشدار به افراد کلاه‌بردار و شیاد، به شهروندان توصیه کرد فريب این‌گونه افراد شیاد را که به‌عنوان پیش‌گو، فال‌گیر و ... اقدام به کلاه‌برداری می‌کنند نخورند و در صورت برخورد با موارد این‌چنینی مراتب را از طریق تلفن 110 به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

دیدگاه‌ها  

#1 محبی 1400-11-06 13:49
عجب
نقل قول کردن
#2 رضا 1400-11-07 10:44
در قرن 21 که انسان بفکر سکونت در سیارات دیگر میباشد،ما هنوز به دنبال خرافه پرستی هستیم...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا