یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم پل‌دختر و معمولان در مجلس، گفت: توسعه کشاورزی در پل‌دختر با تسریع در اجرایی ایستگاه‌های پمپاژ امکان‌پذیر است.
به گزارش روز دوشنبه یافته، سید حمیدرضا کاظمی در خصوص آخرین وضعیت ایستگاه‌های پمپاژ این شهرستان اظهار کرد: ایستگاه‌ پمپاژ واشیان خط انتقال و شبکه بین مزارع و ایستگاه ثانویه آن موجود است اما ایستگاه اولیه آن که کنار رودخانه بوده به خاطر سیلاب از بین رفته است.
نماینده مردم پل‌دختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ایستگاه‌ پمپاژ چم‌مهر نیز خط انتقالش موجود بوده اما ایستگاه اولیه آن خسارت دیده است.
وی ادامه داد: ایستگاه پمپاژ جایدر که ۵۰۰ هکتار آن آماده اجرا بود که خط انتقال و شبکه بین مزارع آن موجود است و ایستگاه اولیه آن به خاطر سیلاب از بین رفته است.
کاظمی افزود: ایستگاه‌های پمپاژی که قرار بود سال ۹۸ به بهره‌برداری برسند دچار سیلاب شدند و هنوزم وزارت نیرو اعتبارات قطره‌چکانی به این پروژه‌ها می‌دهد.
وی گفت: یقیناً این پروژه‌ها چندین سال به طول می‌انجامد و چنانچه وزارت نیرو اعتبار دهد تا این چندین ایستگاه پمپاژ اجرایی شوند حداقل این است که چند پروژه از جهاد کشاورزی و چند پروژه وزارت نیرو در پل‌دختر اجرایی شود. با این کار ۶۰۰۰ هکتار از اراضی دیم این منطقه آبی می‌شود و کیفیت زندگی مردم و قشر زحمتکش کشاورز که تنها محل درآمد آنان از کشاورزی است بهتر خواهد شد.
نماینده مردم پل‌دختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: وزارت نیرو باید این پروژه‌ها را اجرایی کنند.
کاظمی گفت: در سفر اخیر دولت به استان اعتباراتی وزارت جهاد در نظر گرفته و چنانچه تخصیص داده شود بخشی از این پروژه‌های شهرستان پل‌دختر به نتیجه خواهد رسید.
وی بیان کرد: انتظار داریم وزارت نیرو، جهاد و سازمان برنامه‌وبودجه استان توجه ویژه‌ای به پروژه‌های پل‌دختر داشته باشند.
نماینده مردم پل‌دختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با وزیر نیرو این موضوعات را مطرح خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها  

#1 شاپورخواست 1400-11-05 07:51
دیگه چی همه از بین رفته اند نقطه سرخط
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا