یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس گفت: هدف ما ایجاد شغل پایدار در شهرستان دلفان است که با راه‌اندازی کارگاه‌ها و کارخانه‌ها بتوانیم معضل بیکاری را نیز حل کنیم.
به گزارش روز چهارشنبه یافته، یحیی ابراهیمی درباره وضعیت کلنگ‌زنی بزرگترین کارخانه گیاهان دارویی در لرستان، گفت: تلاش می‌کنیم کارخانه سرم‌سازی، گیاهان دارویی، تجهیزات پزشکی و پلاسما در منطقه احداث شود.
نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با توجه به اینکه در لرستان بیش‌از ۵۰۰۰ هکتار از اراضی ما گیاهان دارویی هستند، مصوب شده در ایام دهه فجر بزرگترین کارخانه گیاهان دارویی کلنگ زنی شود.
وی با اشاره به اینکه پیگیر اجرای کارخانه‌های تجهیزات پزشکی و سرم‌سازی نیز هستیم، بیان کرد: در حوزه انرژی دو نیروگاه ۱۰۰ مگاواتی در شهرستان‌های الشتر و دلفان تصویب شده که جز مواردی است که باید کلنگ زنی شود.
وی افزود: مهم‌ترین پروژه ما، پتروشیمی شهرستان دلفان است که براساس صنایع پایین دستی ما باید شهرک پتروشیمی باشد.
نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی، افزود: با توجه به اینکه شهرستان دلفان نزدیک‌ترین شهر به کرمانشاه و بحث صادرات است جزء پروژه‌هایی است که توجیه اقتصادی دارد که هم شستا به آن نتیجه رسیده که کار را انجام دهد و هم جزء پتروشیمی است، منتهی شرایطی دارد که شستا گفته ۶۰ درصد تسهیلات و خوراک اولیه می‌خواهد که اگر بتوانیم با رایزنی با وزیر نفت خوراک اولیه مورد نیاز را تهیه کنیم، جزء پروژه‌هایی خواهد بود که در دهه فجر کلنگ‌زنی می‌کنیم چراکه افتتاح این پروژه تقریباً ۲۰۰۰ نفر مستقیم و ۷۰۰۰ نفر غیرمستقیم اشتغال‌زایی دارد.
ابراهیمی تأکید کرد: هدف ما ایجاد شغل پایدار در شهرستان دلفان است که با راه‌اندازی کارگاه‌ها و کارخانه‌ها بتوانیم معضل بیکاری را نیز حل کنیم.

دیدگاه‌ها  

#1 محسن 1400-10-29 20:52
آقای ابراهیمی نماینده سلسله ودلفان بخاطر بورس وزیر اقتصاد را استیضاح کنید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا