یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نبی اله شمسی فر به منظور همکاری و تعامل فی مابین مخابرات منطقه لرستان و دانشگاه علوم پزشکی استان با مدیر آن سازمان دیدار و گفت وگو کرد.
به گزارش یافته، صبح روز یکشنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۰ مدیر مخابرات منطقه لرستان به همراه مدیر و رؤسای ادارت حوزه تجاری به منظور بررسی و توسعه و اجرای طرح‌های خصوصی فیبر نوری با دکتر دلفان ریاست دانشگاه علوم پزشکی دیدار کردند و در خصوص بررسی مشکلات و اجرای طرح‌های اختصاصی و مجهز کردن دانشگاه‌ها به اینترنت باند پهن مخابرات، ارائه راهكار‌های نسخ الكترونیك و تقویت زیر ساخت‌های ارتباطی دانشگاه به منظور گستردگی و اثر بخشی ارائه خدمات الكترونیكی در بحث الكترونیك كردن نسخ پزشكی و بحث دارو، توسعه شبکه سلامت در استان، اتصال مراکز و خانه‌های بهداشت به اینترنت و ارائه سرویس‌های ویژه به کلیه مرتبطین با دانشگاه علوم پزشکی اعم از پزشکان و کارکنان در سالن اجتماعات حوزه ریاست دانشگاه به بحث و گفت وگو پرداختند.
شمسی فر مدیر مخابرات منطقه لرستان در این جلسه نیز با اشاره به اهمیت توسعه ارتباطات و نیز ارایه سرویس‌های ویژه اینترنت پرسرعت باند پهن مخابرات به مؤسسات، سازمان‌ها و دانشگاه‌ها گفت: برای حرکت به سمت شهر هوشمند نیاز به گستردگی شبکه فیبر نوری می‌باشیم که مخابرات منطقه لرستان در این خصوص اقدامات مؤثری انجام داده و انتظار می‌رود که سایر دستگاه‌های اجرایی نیز در این خصوص مخابرات را همراهی نمایند.
شمسی فر اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشكی لرستان در ارائه خدمات الكترونیكی و بحث دولت الكترونیك، خوب عمل كرده است؛ وی اظهار داشت: عمده‌ترین فعالیت‌های علوم پزشكی در خصوص ارائه خدمات الكترونیكی است و انصافا دانشگاه در بحث دولت الكترونیك، از این حیث خوب عمل كرده است.
وی افزود؛ به خاطر گستردگی و اثربخشی دانشگاه و اینكه فضای مجازی روی همه چیز اثر‌گذار است؛ می‌توان دیتا ستاد دانشگاه، بیمارستان‌ها و شبكه‌های بهداشت را به فیبر نوری وصل كرد و استفاده از ارتباطات به جد باید پیگیری شود و همكاران ما این آمادگی را دارند كه در كارگروه‌های تخصصی، بستر‌ها و زیر ساخت‌های ارتباطی دانشگاه را با كمترین هزینه‌ی ممكن توسعه بدهند.
بهرام دلفان سرپرست دانشگاه علوم پزشكی استان بیان داشت: باید راه میانبری وجود داشته باشد تا در صورت كندی یا قطع ارتباط اینترنتی به هر دلیلی، بتوان داده‌ها را بارگذاری كرد و مشكلی در بحث نسخ الكترونیكی پیش نیاید.
دلفان، احترام گذاشتن به یكدیگر و به طور كلی فرهنگ‌سازی را یكی از اقدامات مهمی دانست كه باید در سطح جامعه نهادینه شود و پزشكان چون با جان مردم در ارتباطند؛ باید مهربان‌تر از دیگران باشند تا رضایت بیمار و همراهان بیمار جلب شود.
دلفان توسعه ارتباطات و خدمات الكترونیكی را نیز یكی از اولویت دانشگاه دانست و گفت: همه‌ی راهكار‌ها و جوانب امر سنجیده شود و ضمن بررسی موارد مطرح شده، نقشه راهی برای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی دانشگاه ترسیم گردد.


دیدگاه‌ها  

#1 امرالله نیازی 1400-10-27 17:34
نسیم دولت جدید به مخابرات نرسیده؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا