یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامي بروجرد، از دستگیری 2 سوداگر مرگ و کشف 3 کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد.
اجرای طرح مبارزه با سرقت وسایل نقلیه در لرستانبه گزارش یافته سرهنگ "مهدی مهدوی کیا" در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران بخش انتظامی اشترینان حین گشت در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه خودرو پژو مظنون و آن را متوقف کردند.
وی افزود: ماموران در بازدید از خودروی توقیفی موفق به کشف 3 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری 2 نفر در این رابطه شدند.
سرهنگ مهدوی کیا، با بیان این مطلب که پلیس با قاطعیت با قاچاقچیان مواد مخدر برخورد خواهد کرد، گفت: متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
 
دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر در سلسله
فرمانده انتظامي سلسله، از برخورد قاطع مأموران پلیس این شهرستان با خرده‌فروشان مواد مخدر خبر داد.
سرهنگ "عسگر عیسایی" اظهار داشت: با توجه به اینکه مبارزه با مواد مخدر یکی از اولویت‌های اصلی و همیشگی پلیس و از مطالبات به‌حق مردم است، لذا پس از هماهنگی قضائی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاک‌سازی مناطق آلوده و جرم خيز توسط مأموران پلیس این شهرستان با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر روز گذشته به اجرا در آمد.
وي افزود: در طول اجراي اين طرح که به صورت منسجم و در چندين مرحله در نقاط مختلف شهرستان به مرحله اجرا درآمد، 4 خرده‌فروش مواد مخدر دستگير و در بازرسي از منازل و مخفیگاه‌های آنان یک کیلو و 200 گرم انواع مواد مخدر، آلات استعمال و ترازوي توزين مواد مخدر كشف شد.
وی افزود:  3 دستگاه موتورسيکلت و خودرو متعلق به خرده‌فروشان موادمخدر توقيف،6 معتاد متجاهر نیز در این راستا دستگیر که به همراه پرونده‌های متشکله تحویل مراجع ذی‌صلاح شدند.
فرمانده انتظامی سلسله، در پایان بیان داشت: به‌منظور سالم‌سازی و پاک‌سازی مناطق آلوده و جلب رضايت عمومي مردم اين طرح و طرح‌های مشابه همچنان تداوم خواهد يافت و همكاري خوب مردم نيز همواره پليس را در اجراي موفقیت‌آمیز اين طرح‌ها مساعدت كند.

دیدگاه‌ها  

#1 َARMIN 1400-10-23 20:34
اه راستی سرهنگ مهدی مهدوی کیا؟ :o همزمان هم سرمربیگری تیم ملی هم خدمت در نیروی انتظامی! خدا قوت
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا