یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون عمرانی استاندار لرستان از تهیه طرح جامع ساماندهی گلزار شهدای خرم‌آباد خبر داد.
به گزارش یافته،احمد رضا دالوند  معاون عمرانی استاندار لرستان در حاشیه جلسه ساماندهی گلزارهای  شهدا استان اظهار داشت: با توجه به بازدید استاندار استان از گلزار شهدای شهر خرم‌آباد جلسه‌ای با حضور دستگاه‌های اجرایی مربوطه برگزار شد.
وی افزود: در جلسه مذکور تصمیم گرفته شد جلساتی به صورت مستمر در راستای رفع مشکلات ساماندهی  گلزار های شهدای سراسر استان برطرف شود همچنین با توجه به بازدید استاندار از گلزار شهدای مرکز استان بنا شد یک طرح جامع جهت ساماندهی گلزار شهدای خرم‌آباد تهیه و براساس این طرح مسائل و مشکلات آن برطرف شود.
معاون عمرانی استاندار لرستان بیان کرد: در این جلسه شهرداری موظف شد اصلاح درختان، مبلمان، ساماندهی جدول گذاری، محوطه‌سازی گلزار شهدا خرم‌آباد را انجام دهد. همچنین اداره برق و شرکت آب و فاضلاب  نیز موظف شدند موضوع رفع مشکل روشنایی و آب گلزار شهدای را در دستور کار قرار دهند.
وی گفت: جهت تامین امنیت گلزار شهدا خرم‌آباد براساس وعده شهرداری بنا شد در یک مدت  زمانی 2 ماه  این گلزار به دوربین  بسته مجهز شود.
دالوند با بیان اینکه  اجرای طرح جامع در ارتباط با گلزار شهدا خرم‌آباد بسیار حائز اهمیت  است تصریح کرد: در راستای اجرای طرح جامع گلزار شهدا خرم‌آباد مقرر شد شهرداری و سازمان نظام مهندسی فراخوانی طراحی کنند که در بازه زمانی کوتاه مدت  این طرح و همچنین المان متناسب نیز طراحی شود که در جلسات آتی ساماندهی گلزار شهدا خرم‌آباد را خیلی جدی‌تر پیش ببریم.

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1400-10-20 08:30
راستی از قبرستان قدیمی خضر چه خبر ؟!!! بسیاری از عزیزان این شهر سالهاست که در این مکان آرمیده اند ، بدون کوچکترین نگاه و توجهی از طرف شهرداری و سازمان آرامستانها زمان خاکسپاری در این قبرستان مبالغی از صاحبان جا و مکان و زمین در اینجا اخذ می شود واقعا چه خدماتی در این قبرستان ارائه می شود ؟؟؟
نقل قول کردن
#2 بی طرف 1400-10-21 09:54
جناب معاون محترم فکری به حال زنده گان و ترافیک وحشتناک روزههای پنجشنبه قبرستان بکنید .مردگان هیچ نیازی به ظاهرسازی شما ندارند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا