یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مسوول واحد پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: چهار عضو علی سوری نژاد جوان ۳۱ ساله کوهدشتی به بیماران اهدا شد.
فاطمه امانی در گفت‌وگو با یافته افزود: خانواده علی سوری نژاد جوان 31 ساله کوهدشتی که فرزندشان دچار مرگ مغزی شده بود، با اهداء چهار عضو فرزند دلبندشان به چهار نفر حیات دوباره بخشیدند.

امانی توضیح داد: این جوان کوهدشتی که در اثر مسمومیت دچار مرگ مغزی شده بود با کمک کارکنان ارزشمند آی سی یو جراحی بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد به اهدا رسید و جاودانه شد.

وی بیان داشت: این پانزدهمین اهداء عضو لرستان در سال جاری بود.


ادای احترام کارکنان بهداشت و درمان شهرستان کوهدشت به جوان اهداکننده عضو

طی مراسمی باشکوه پیکر زنده‌یاد علی سوری نژاد جوان اهداکننده عضو در بیمارستان امام خمینی (ره) کوهدشت تشییع و برای خاک‌سپاری به روستای سوری لکی منتقل شد .

در این مراسم که با حضور مسئولین بهداشت و درمان شهرستان و کارکنان بیمارستان برگزار شد، دکتر حیدری ریاست بیمارستان ضمن تسلیت به خانواده سوری نژاد و تقدیر از این عمل خداپسندانه و ایثارگرانه، اظهار داشت: اهدا زندگی به دیگران رضایتمندی خداوند و آرامش قلبی را برای خانواده این مرحوم در پی خواهد داشت زیرا توانستند با اهدا اعضاء فرزند عزیزشان به چهار بیمار نیازمند به پیوند اعضا، عملاً جان ۴ نفر بیمار را نجات دهند.

 دکتر حیدری افزود: این اقدام ارزشمند خانواده سوری نژاد گامی بسیار مهمی جهت فرهنگ‌سازی اهدا عضو بوده که امیدواریم با الگوبرداری از این کار تأثیرگذار فرهنگ اهدا عضو در جامعه به‌خوبی نهادینه شود.

در ادامه دکتر حیدری ریاست بیمارستان، دکتر طولابی سرپرست مرکز بهداشت با همراهی مسئولین بهداشت و درمان شهرستان با حضور در روستای سوری لکی و مراسم خاک‌سپاری مراتب تسلیت و همدردی خود را به خانواده و مردم منطقه بیان داشتند و از این حرکت خداپسندانه و انسانی خانواده سوری نژاد تقدیر و تشکر به عمل آمد.






دیدگاه‌ها  

#1 رضا 1400-10-16 20:17
خدا بیامرزدش
نقل قول کردن
#2 علیرضا 1400-10-16 22:00
درود بر مسئولین بهداشت و درمان شهرستان کوهدشت قطعا این کارشون بسیار باارزش هست
نقل قول کردن
#3 مهدی 1400-10-16 22:35
:sad:درود بر خانواده این عزیز که این فرهنگ نیک رو ترویج کردند و درود سر پرست عزیز شبکه بهداشت و درمان شهرستان و سایر مسئولین محترم
نقل قول کردن
#4 مهدی ملکی سوری لکی 1400-10-18 21:59
درود بر خانواده علی نژاد من این پسر میشناسم خیلی روح بزرگی داشت وخانواده محترم داره اجرتون با خود خدا
نقل قول کردن
#5 مهدی ملکی سوری لکی 1400-10-18 22:02
درود بر شما باد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا