یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان در دیدار شامگاه جمعه با خانواده روانشاد مریم علیزاده اقدام آنان را در اهدا اعضای بدن فرزندشان به بیماران نیازمند نمونه بارز ایثار عنوان کرد.
به گزارش یافته، فرهاد زیویار به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، مدیر کل حوزه استاندار و مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری با حضور در منزل مریم علیزاده با خانواده این مرحومه دیدار و از عمل خیر آن‌ها در اهدا اعضای فرزندشان به بیماران نیازمند تقدیر کرد.
استاندار لرستان در تشریح دیدار با خانواده محترم علیزاده گفت: با هدف عرض تسلیت و دلجویی از والدین ایثارگر مرحومه مریم علیزاده که فرزند خود را از دست داده بودند، رسیدیم و از کار خداپسندانه این خانواده در اهداء اعضای فرزند ۲۰ ساله خود به هشت بیمار نیازمند پیوند عضو، از عمل خیر آنان تقدیر شد.
زیویار با اشاره به اینکه اهدا عضو نمونه بارز ایثار است، اظهار داشت: مصیبت از دست دادن فرزند برای هر پدر و مادری سنگین و جانکاه است اما عمل خداپسندانه و انسان دوستانه والدین این مرحومه علی‌رغم آنکه از لحاظ عاطفی برای آن‌ها دشوار بود اما به تعداد دیگری از هم استانی‌هایمان زندگی دوباره بخشید.
وی در ادامه افزود: شکی نیست اهداء زندگی به دیگران رضایتمندی خداوند و آرامش قلبی برای خانواده این مرحومه را در پی خواهد داشت و این اقدام خداپسندانه گامی در جهت فرهنگ‌سازی اهدا عضو افراد مرگ مغزی به نیازمندان جامعه بود که خانواده مرحومه مریم علیزاده به‌خوبی از عهده این کار بزرگ برآمدند.
 استاندار لرستان ادامه داد: در دیدار امشب با این خانواده ایثارگر علاوه بر ادای احترام و عرض تسلیت، نیت بر انجام تقدیر از این عزیزان بود که یقیناً اجر واقعی این عمل خیر نزد خداوند محفوظ و دعای خیر خانواده‌های گیرنده عضو همواره با آنان خواهد بود.
زیویار تاکید کرد: این اقدام ارزشمند به نوعی ایثار خانواده مرحومه علیزاده بوده و امیدواریم که با الگوبرداری از کار مهم و تأثیرگذار آن‌ها، فرهنگ اهدا عضو در جامعه به‌خوبی نهادینه شود.
 



شایان ذکر است در عملی خداپسندانه و در راستای نوع‌دوستی با رضایت والدین ایثارگر لرستانی، اعضا حیات‌بخش مریم علیزاده جوان ۲۶ ساله دچار مرگ مغزی شده عضو خانواده معظم شهدا و ایثارگران (برادرزاده شهید تقی علیزاده) و فرزند جانباز سرافراز حاج صادق علیزاده خرم‌آبادی و حاجیه سیده خدیجه صورتیان ۸ دی‌ماه ۱۴۰۰ در بیمارستان امام تهران به هم‌وطنان اهدا و پیوند زده شد.
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 موسوی 1400-10-11 12:17
سلام روح آن بانوی مکرمه با فاطمه زهرا س محشور باد خدا به مادر وپدر داغدار وخانواده معظمش صبرعنایت کند
نقل قول کردن
#2 شهروند۱ 1400-10-11 18:32
روحش شاد
درودها به این پدر و مادر بزرگوار که با این اقدام انساندوستانه امید را در جامعه ترویج داشتن
خدا رو شکر که در این زمانه بسیار سخت زندگی هستن چنین انسانهای شریفی مانند خانواده زنده یاد علیزاده
نقل قول کردن
#3 میر 1400-10-11 23:07
روحش شاد جایش بهشت است
نقل قول کردن
#4 مجید 1400-10-12 08:54
دل بزرگ میخاد از این کارا بکنی
نقل قول کردن
#5 سلاحورزی 1400-10-14 11:44
چرا به نیازمندان خود شهر خرم‌آباد اهدا نمیشه و میبرن تهران؟
نقل قول کردن
#6 علیزاده 1400-10-23 21:40
[quote name="شهروند۱"] روحش شاد
درودها به این پدر و مادر بزرگوار که با این اقدام انساندوستانه امید را در جامعه ترویج داشتن
خدا رو شکر که در این زمانه بسیار سخت زندگی هستن چنین انسانهای شریفی مانند خانواده زنده یاد علیزاده
نقل قول کردن
#7 علیزاده 1400-10-23 21:42
[quote name="موسوی"]سل ام روح آن بانوی مکرمه با فاطمه زهرا س محشور باد خدا به مادر وپدر داغدار وخانواده معظمش صبرعنایت کند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا