یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم بروجرد در تذکری به وزیر راه و شهرسازی خواستار تسریع در آغاز عملیات اجرای راه‌آهن دورود –بروجرد به عنوان فاز اول راه‌آهن دورود – بروجرد – ملایر شد.
به گزارش یافته، عباس گودرزی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، 8 دی‌ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: فتنه‌گران در فتنه 88 دشمن را امیدوار کرده و نظام را تا لبه پرتگاه بردند اما مردم با حضورشان بساط فتنه‌گران را برچیدند لذا این روز را گرامی می‌داریم.
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر علوم اظهار کرد: صدور مجوز رشته اتاق عمل برای دانشکده پرستاری و همچنین مجوز دانشکده علوم پزشکی به عنوان مقدمه دانشگاه علوم پزشکی محسوب می‌شود که مورد انتظار است در این خصوص تسریع بفرمایید.
وی در تذکری به وزیر راه و شهرسازی خواستار تسریع در آغاز عملیات اجرای راه‌آهن دورود –بروجرد به عنوان فاز اول راه‌آهن دورود – بروجرد – ملایر شد.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم در تذکری به وزیر میراث فرهنگی و گردشگری گفت: تکلیف بافت تاریخی بروجرد که حدود 280 هکتار است باید مشخص شود زیرا در کار مردم و شهرداری‌ها گره انداخته است. همچنین تسریع در صدور مجوز نهایی الحاق جهان‌آباد به بروجرد از هیأت دولت استدعا می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی مدیران فرهنگی و بنیاد شهید برای ثبت سند افتخار و مظلومیت 68 دانش‌آموز شهید بروجرد از دیگر موضوعاتی است که باید به آن توجه شود.


دیدگاه‌ها  

#1 جم 1400-10-08 14:32
آقای گودرزی لطفا اجازه بده راه آهن خرم اباد تکمیل بشه بعد نوبت شما می رسه فردا ترافیک قطار میشه
نقل قول کردن
#2 اکبر-ظ 1400-10-08 19:52
نمایندگان محترم خرم اباد لطفا پیگیر احداث راه اهن دورود-خرم اباد-اندیمشک باشید.در سفر ریئس جمهوری قرار شد ظرف مدت 10 روز پیمانکار راه اهن خرم اباد به وزیر راه و شهرسازی اعلام هزینه کند که اعتبارات لازم را به این طرح اختصاص دهند. الان ده روز گذشته اگر شما نمایندگان خرم اباد پیگیر نباشید دوباره این طرح سالها به عقب رانده میشود.
نقل قول کردن
#3 سربندی 1400-10-09 09:08
[quote name="اکبر-ظ"]ن مایندگان محترم خرم اباد لطفا پیگیر احداث راه اهن دورود-خرم اباد-اندیمشک باشید...
من همون طور که به عزیزان گفتم نگران احداث منطقه ویژه اقتصادی، فرودگاه، دانشگاه علوم پزشکی در بروجرد نباشید، نگران احداث راه آهن در بروجرد هم نباشید چرا که به عمر ما دیگه قد نمی دهد.
نقل قول کردن
#4 رضا-س 1400-10-11 08:16
به نقل از سربندی:
[quote name="اکبر-ظ"]نمایندگان محترم خرم اباد لطفا پیگیر احداث راه اهن دورود-خرم اباد-اندیمشک باشید...
من همون طور که به عزیزان گفتم نگران احداث منطقه ویژه اقتصادی، فرودگاه، دانشگاه علوم پزشکی در بروجرد نباشید، نگران احداث راه آهن در بروجرد هم نباشید چرا که به عمر ما دیگه قد نمی دهد.

اشکالی ندارد ، کلیه طرح ها و پروژه های استان باید پیگیری شود . همچنین باستحضار وزیر راه و نمایندگان استان می رساند مهلت 10 روزه جهت اعلام برنامه زمانبندی راه آهن دورود خرم آباد هم به اتمام رسید و خبری از وزیر راه نشد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا