یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی استان، از دستگیری اعضای باند سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار و کشف ۴۰ فقره سرقت منزل و مغازه در شهرستان "خرم‌آباد" خبر داد.
به گزارش یافته، سردار"یحیی الهی" در این باره بیان داشت: در پی چندین فقره سرقت منزل و مغازه در سطح شهر\"خرم‌آباد\"، موضوع به صورت ویژه در دستور كار کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی همه جانبه موفق به شناسایی اعضای باند ۳ نفره سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار در سطح شهر"خرم‌آباد" شدند و آنان را طی یک عملیات غافگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان لرستان، ادامه داد: متهمان در تحقیقات صورت گرفته و مواجهه با دلایل و مستندات پلیس به ۴۰ فقره سرقت منزل و مغازه اعتراف کردند و ضمن بازسازی محل‌های سرقت، مالباختگان شناسایی شدند.
سردار الهی، در پایان با بیان اینكه بدون مشاركت و همراهی شهروندان با پلیس، حصول امنیت مطلوب مقدور نیست، به مردم توصیه کرد ضمن توجه به هشدار‌های پلیسی هرگونه تردد مشكوك افراد و وسایل نقلیه را بلافاصله از طریق ۱۱۰ به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

دیدگاه‌ها  

#1 محبی 1400-10-07 14:05
فردا خیلی راحت راست راست میگردن وبه ریش نیروی انتظامی و دستگاه قضا میخندن...اگه راست میگین احکام صادره رو منتشر کنید حداقل درسی باشه برای دیگرسارقان
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا