یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: مساحت مجموعه دانشگاهی کمالوند لرستان در حال حاضر ۲۱۸ هکتار است که بخشی از فضای مازاد آن به موضوع طرح جهش ملی مسکن اختصاص می‌یابد.
 به گزارش یافته، فرهاد زیویار روز شنبه چهارم دی‌ماه در جلسه شورای مسکن استان که با محوریت اجرای طرح جهش ملی مسکن در لرستان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اهمیت طرح جهش ملی مسکن و تأکیدات ریاست محترم جمهور و پیگیری دولت سیزدهم در تهیه مسکن در سطح کشور، پیرو مصوبات جلسه قبلی به فرمانداران محول شده بود تا زمین‌های مازاد دستگاه‌های اجرایی را در شهرستان‌های مختلف احصاء کنند که در این جلسه گزارش مذکور توسط مدیر کل راه و شهرسازی استان ارائه شد و بر همین اساس، زمین‌های مازاد مربوط به چند دانشگاه واقع در مجموعه دانشگاهی کمالوند پس از بحث و تبادل‌نظر با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی به این موضوع اختصاص یافت.
 استاندار لرستان افزود: در این جلسه بنا شد وسعت لازم و استاندارد فضای دانشگاه رعایت شده و از زمین‌های مازاد آن با اولویت تهیه مسکن اعضای هیئت‌علمی و کارکنان دانشگاه و مجموعه‌های مرتبط با دانشگاه لرستان به‌منظور اجرای طرح جهش ملی مسکن استفاده شود.
استاندار لرستان با اشاره به ضرورت کیفیت‌بخشی به مجموعه دانشگاهی کمالوند بجای کمیت آن گفت: مساحت مجموعه دانشگاهی کمالوند لرستان در حال حاضر ۲۱۸ هکتار است که بخشی از فضای مازاد آن به موضوع طرح جهش ملی مسکن اختصاص می‌یابد.
زیویار در پایان گفت: در این جلسه همچنین به موضوع اختلاف بعضی از پیمانکاران ستاد اجرایی و شهرداری‌ها در خصوصی طولانی شدن زمان صدور پروانه ساخت، رسیدگی شد و شهرداری‌ها مکلف شدند که در اسرع وقت نسبت به صدور پروانه‌ها اقدام تا متقاضیان دچار ضرر و زیان نشوند.

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1400-10-04 22:52
همیشه ساده ترین راه قیچی کردن حقوق دولتیه ، غافل از اینکه حقوق دولتی همون حق الناس و بیت المال و متعلق به عموم مردم و نسل های آینده است که با قرباتی کردن فضای آموزشی و تبدیل به مسکن اقشار ضعیف نه تنها زمینه توسعه فضای آموزشی رو از بین بردیم بلکه به حاشیه نشینی و کلونی جمعیت فقیر دامن زدیم
نقل قول کردن
#2 لر 1400-10-04 23:52
سلام
استفاده از زمین های دانشگاه برای اینکار
کاملاً نادرست است چون در آینده برای توسعه دانشگاه به مشکل خواهیم خورد و استان در این زمینه ضرر خواهد کرد. پس تا دیر نشده تصمیم دیگری اتخاذ بفرمایید.
نقل قول کردن
#3 تقی 1400-10-05 02:14
کوچک کردن دانشگاهها گناهی نابخشودنی است. در سال های اینده دانشگاهها چنان گسترش پیدا کنند که جا برایشان نباشد. اقایان دور اندیش باشید
نقل قول کردن
#4 همشهری 1400-10-05 08:35
بسیار ساده انگارانه و دور از منطق خواهد بود اعضای هیات علمی و برخی از مدیران دانشگاه پس از گذشت دهها سال با وجود دریافت بسیاری تسهیلات و وام های ارزان قیمت برای ایشان ، دوباره بخواهیم موضوع مسکن را برای ایشان یاد آوری کنیم !!!
نقل قول کردن
#5 رضا-س 1400-10-05 11:31
در آینده خواهید فهمید که چه کار اشتباهی انجام داده اید. مجتمع مسکونی اصلا در کنار دانشگاه صحیح نیست. منظره دانشگاه را زشت می کند و دانشگاه که در آینده نیاز به توسعه دارد را محدود می نماید.کدام هیات علمی در آپارتمان های این چنینی زندگی می کند؟ جمعیت فقیر را می چسبانید به دیوار دانشگاهی که از کل کشور دانشجو خواهد داشت.این همه زمین بروید جایی مناسب را برای این کار انتخاب کنید.آقای زیویار مطمئن باشید آیندگان شما را نقد خواهند کرد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا