یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شهردار خرم‌آباد با حضور در منزل مظفر افشار با اهدا تندیس و لوح تقدیر از ایشان به‌عنوان " شهروند مسئولیت‌پذیر" تقدیر کرد.
به گزارش یافته، سعید فتوحی در این دیدار بیان کرد: شهرداری خرم‌آباد در یک طرح با عنوان "شهروند مسئولیت‌پذیر" پس از شناسایی شهروندانی که در حفظ اموال عمومی، مراقبت از گل‌ها و درختان، توسعه فضای سبز و حفظ مبلمان شهری، پایمال نکردن حقوق مردم و احترام به حقوق شهروندان کوشا و فعال هستند، با اهدا لوح تقدیر و تندیس تجلیل و قدردانی خواهیم کرد.
شهردار خرم‌آباد خاطرنشان کرد: مظفر افشار به معنای واقعی کلمه، بالغ بر چهل سال از زندگی خود را وقف محیط زیست، توسعه فضای سبز، کاشت بلوط، حفظ و نگهداری از مبلمان شهری، آموزش و آشنا کردن شهروندان با حقوق شهروندی کرده است. ایشان در زمان سیل لرستان در سال نود و هشت، با جمع‌آوری کمک‌های مردمی چندین مرحله به مناطق سیل‌زده رفت و ضمن اهدا کمک‌های مردمی، به‌صورت میدانی در کنار امدادگران در پاک‌سازی گل‌ولای منازل حضوری فعال داشت.
فتوحی افزود: آقای مظفر افشار یک شهروند کاملاً مسئولیت‌پذیر است و اقدامات ایشان در حوزه شهروندی می‌تواند یک الگوی مطلوب برای دیگر شهروندان محسوب شود.
گفتنی است در این دیدار، مجید دریکوند نایب رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، رسول جلال وند از کارشناسان باسابقه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری، رضا طولابی مدیر روابط عمومی شهرداری خرم‌آباد و احمد عالیخانی دبیر انجمن طلایه‌داران زاگرس حضور داشتند.





.

دیدگاه‌ها  

#1 فرهاد 1400-09-30 19:19
باسلام، اقدام شایسته ای بود، احسنت، درود بر جناب آقای افشار عزیز که نمونه بارز یک شهروند فرهیخته و متعهد می باشد
نقل قول کردن
#2 رضا 1400-10-01 08:55
سایشون مستدام- تشکر از شهردار بابت قدردانی بجا
نقل قول کردن
#3 شهروند 1400-10-01 13:04
اقای شهردار عزیز، لطف بفرمایید تکلیف ورودی شهر از سمت گیلوران رو مشخص کنید، اداره راه هم میگه ب ما مربوط نمیشه، شهرداری هستش.
نقل قول کردن
#4 Armin 1400-10-01 13:35
چه فایده در خیابان ها و معابر خرم آباد نامی از امثال افشارها و سردار اسعد و خیلی بزرگان لر نیست،چرا باید نام ستارخان در خرم آباد باشه؟؟؟؟؟؟؟؟ اما سردار اسعد بختیاری نه؟! چرا اسمی از بی بی مریم بختیاری و قدم خیر در خیابان های خرم آباد نیست؟؟؟ چرا نام استادیوم فوتبال ما باید تختی باشه؟ مگر ما امثال نوربخش و غلامرضا محمدی نداشتیم؟ چرا به فلکه های موجود در خرم آباد میدان میگن؟؟ سبزه میدان کجاش میدون هست؟
نقل قول کردن
#5 Armin 1400-10-01 13:37
و هزاران چرا و چرای دیگر که شهردارهای گذشته و کنونی سواد لازم برای پاسخ دادن بهش نداشتن!
نقل قول کردن
#6 لرستان 1400-10-01 19:07
با سلام درختان پیاده روهای سطح شهر شرایط خوبی ندارن.
بعضی جاها دورشون کاملا بتن شده و با این وضع در اینده نزدیک از بین خواهند رفت.
عاجزانه خواهش میکنم گزارش تهیه کنید و مطلب بنویسید.
خرم اباد به جز این درختان چیزی نداره اینها از بین برن ....
نقل قول کردن
#7 محمد 1400-10-02 14:51
درود بر جناب آقای افشار
سلامت باشند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا