یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس گفت: مهم‌ترین خواسته مردم دهستان ازنا سگوند در خرم‌آباد، تبدیل دهستان به بخش است.
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ مهرداد ویس کرمی نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی و عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی در مسجد روستای سردارآباد با اهالی شریف دهستان ازنا سگوند دیدار و گفت‌وگو کرد.
بر اساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در خصوص این دیدار گفت: در این دیدار، ابتدا مردم مشکلات خود را بیان کردند که مهم‌ترین خواسته مردم منطقه، تبدیل دهستان به بخش بود.
وی افزود: احداث سد زیبا محمد در راستای آبی شدن زمین‌های دیم این منطقه، ترانس برق اضطراری برای پمپاژ آب چاه‌ها، تعریض جاده خرم‌آباد به ازنا که تاکنون کشته‌های زیادی در پی داشته، رفع مشکل گیرنده‌های تلویزیونی دیجیتالی، ساختمان فرسوده مرکز بهداشت منطقه و کمبود امکانات ورزشی برای سالن ورزشی این دهستان ازجمله مشکلات مطرح‌شده از سوی اهالی شریف دهستان ازنا بود.
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس خاطرنشان کرد: در پایان این دیدار قول مساعد داده شد که در راستای حل این مشکلات پیگیری‌های لازم را انجام شود.

دیدگاه‌ها  

#1 فروغی 1401-02-12 13:32
واقعاً در خور مردم شریف سکوند نیست که اینگونه محروم بمانند
نقل قول کردن
#2 سکوند 1402-01-14 03:25
منطقه سکوند با جمعیت 16هزار نفر ثابت و 25 هزار نفر متغیر از تمام بخش های شهرستان پر جمعیت تر است اما دریغ از توجه مسئولان.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا