یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سرپرست پلیس آگاهی استان از دستگیری سارق حرفه‌ای با ۱۰ فقره سرقت مغازه در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.
به گزارش روز شنبه یافته، سرهنگ" عبدالرضا رخشان " گفت: در پی افزایش سرقت مغازه در شهرستان خرم‌آباد، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی تصریح كرد: مأموران با انجام گشت زنی‌های هدفمند شبانه در محل‌هایی با فراوانی وقوع سرقت مغازه و همچنین انجام اقدامات گسترده فنی و اطلاعاتی، در نهایت موفق به شناسایی یک سارق سابقه‌دار شده و با هماهنگی مقام قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند و به پلیس آگاهی دلالت دادند.
سرهنگ رخشان ادامه داد: متهم دستگیرشده در بازجویی فنی پلیس و مواجهه شدن با دلایل و مستندات به ۱۰ فقره سرقت مغازه در شهرستان خرم‌آباد معترف گردید و صحنه‌های سرقت توسط متهم بازسازی و مالباختگان شناسایی و متهم همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شد.
سرپرست پلیس آگاهی لرستان در خاتمه با بیان اینكه موفقیت پلیس در كشف جرائم نتیجه تعامل با شهروندان است افزود: بدون مشاركت و همراهی شهروندان حصول امنیت مطلوب مقدور نیست و از شهروندان خواست هرگونه تردد مشكوك افراد و وسایل نقلیه را بلافاصله از طریق ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
سرهنگ رخشان از مردم خواست: جهت حفظ محل کسب خود درب‌های ورودی را از نوع کرکره مشبک انتخاب نمایند و شب‌ها نیز در محل مزبور روشنایی کافی وجود داشته و راه‌های کانال کولر در پشت‌بام را هرچند کوچک باشد به‌وسیله جوش دادن چند میله فلزی محفوظ نمایند و در صورت امکان از اقلام و اموال گران‌بهای خود عکس تهیه کنند.

دیدگاه‌ها  

#1 رشنو 1400-09-28 12:38
طبق قانون قرآن و اسلام باید دست سارق قطع شود وگرنه باز دزدی میکند. چند روز دیگه آزاده و باز بلای جان مردم بدبخت میشود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا