یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: مصوبات سفر اخیر رئیس جمهور محترم و هیئت همراه به استان لرستان در قالب یک گزارش جامع و کامل توسط سازمان برنامه و بودجه استان جمع‌آوری و در جلسه امروز ارائه گردید.
به گزارش یافته، فرهاد زیویار در جلسه کارگروه استانی پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به استان، بر لزوم پیگیری این مصوبات توسط دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد و گفت: مصوبات سفر اخیر رئیس جمهور محترم و هیئت همراه به استان لرستان در قالب یک گزارش جامع و کامل توسط سازمان برنامه و بودجه استان جمع‌آوری و در جلسه امروز ارائه گردید.
زیویار اظهار داشت: با توجه به اینکه مصوبات سفر به اشکال مختلفی ارائه شده، دستگاه‌های اجرایی استان در این رابطه به تناسب ارتباط با مصوبه، در جریان امور برای پیگیری آن‌ها قرار می‌گیرند.
وی تصریح کرد: بخش اول مصوبات سفر به لرستان، پیگیری‌های استانی، برگزاری جلسات هم‌اندیشی و هماهنگی با وزرا و معاون اول رئیس جمهور را شامل می‌شود و توافقات حاصله در این بخش که حدود ۱۶۴ مورد می‌باشد، به صورت قطعی اجرا خواهند شد.
نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: بخش دوم مصوبات سفر نیز در قالب بازدید‌های می‌دانی رئیس جمهور و هیئت همراه گنجانده می‌شود و حدود ۷۰ عنوان را در بر می‌گیرد که این عناوین نیز در دو بخش پیگیری و اجرا خواهند شد.
زیویار خاطر نشان کرد: مصوبات سفر با دستور رئیس جمهور محترم و با هدف پیگیری به وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی مرتبط ابلاغ شده است.
وی با اعلام مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان، تأکید کرد: دستگاه‌های اجرایی حاضر در کارگروه نسبت به پیگیری مصوبات و به نتیجه رساندن آن‌ها تمامی اقدامات لازم را به عمل آورند.

دیدگاه‌ها  

#1 محمد مویدی 1400-09-27 22:53
این هتل صخره ای خرم آباد که سی سال است اصلا افتتاح نشده ونمای شهر خرم آباد را خراب کرده باید زودتر تکمیل وافتتاح شود
نقل قول کردن
#2 بهاروند 1400-09-28 12:40
به نقل از محمد مویدی:
این هتل صخره ای خرم آباد که سی سال است اصلا افتتاح نشده ونمای شهر خرم آباد را خراب کرده باید زودتر تکمیل وافتتاح شود

هم هتل صخره ای خرم‌آباد که از سال 1376 بلاتکلیف است و هم آزادسازی حریم و ثبت جهانی قلعه که خود سپاه باید بیاید پای کار و کمک کند به اقتصاد گردشگری این شهر و هم راه آهن دورود _ خرم‌آباد _ اندیمشک که از سال 1389 تا الان حتی به خرم‌آباد هم نرسیده است
نقل قول کردن
#3 بازگیر 1400-09-28 12:41
خداوکیلی این 9 نماینده لرستان با کمک استاندار و امام جمعه بیان و اون مصوباتی که دولت گفت را اجرایی کنند و بودجه را جذب کنند و برنامه و طرح بدن به دولت و پشت گوش نیندازند. خواهش میکنم خیلی طرح های خوبی برای تمام شهرها لحاظ شد فقط نماینده‌ها باید بودجه را جذب و بکار بگیرند
نقل قول کردن
#4 مازیار 1400-09-29 08:42
ببخشید اگه مدیران دولتی قبلی را جابجا نمود آقای استاندار جای امیدواری هست زیرا انگار آقای استاندار توان جابجایی یا تغییر مدیران دولت قبلی را هم در برنامه کاری خودشان ندارند .زیرا جابجایی و تغییر روسا ومدیران کلیدی برخی سازمانها و اداره کل ها واجب هست
نقل قول کردن
#5 علی 1400-09-29 19:49
ملاک
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا