یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس گفت: قرارداد ساخت نیروگاه ۴۲ مگاواتی دورود امضا شد.
به گزارش یافته، حسین گودرزی در گفت‌وگو با خانه ملت درباره قرارداد ساخت نیروگاه ۴۲ مگاواتی دورود گفت: طی دیدار سال گذشته با مدیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی تقاضای تأسیس دو نیروگاه ۴۲ مگاواتی در جوار نیروگاه فعلی دورود را مطرح کردم که مورد موافقت قرار گرفت.
 نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این مدت با دیدارها و پیگیری‌های مستمر، سرانجام قرارداد احداث نیروگاه گازی مقیاس متوسط در شهرستان دورود با شرکت مپنا نهایی و امضا شد.
گودرزی بابیان اینکه مدت‌زمان اجرای این قرارداد را ۲۴ ماه برشمرد و افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته این نیروگاه تا نیمه سال ۱۴۰۲ به شبکه برق کشور متصل می‌شود.
 وی در پایان یادآور شد: قابل‌ذکر است ۴۵ سال از ساخت نیروگاه دورود به‌عنوان اولین نیروگاه برق باختر می‌گذرد و ضرورت احداث نیروگاه جدید حداقل انتظار این شهرستان بود که با پیگیری‌های پیوسته در یک سال اخیر و بعد از دیدارها و پیگیری‌های متعدد سرانجام قرارداد ساخت آن امضا گردید.

دیدگاه‌ها  

#1 فرزاد 1400-09-22 08:14
نیروگاه های مقیاس متوسط میتونه به سرعت کاهش توان شبکه رو جبران کنه ، امیدواریم توی بقیه شهرستان های استان هم از این مدل نیروگاه ها احداث بشه...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا