یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان در ستاد مقابله با کرونا، سیر نزولی بیماری را حاصل همکاری مردم و مسوولین در رعایت پروتکل‌های بهداشتی عنوان کرد.
به گزارش یافته، فرهاد زیویار شنبه 21 آذرماه در حاشیه جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا، اجرای سامانه مدیریت هوشمند بیماری که در پنج مرحله تعریف و برنامه ریزی شده، مورد تاکید قرار گرفت.
زیویار اظهار داشت: فاز نخست این سامانه مربوط به ادارات دولتی است که با تصمیم ستاد از فردا اجرایی خواهد شد و همه دستگاه‌ها مکلف به رعایت مقررات مربوط به این سامانه هستند.
وی ادامه داد: در بحث آموزش نیز نکات مهمی مطرح شد که بر اساس آن مراکز آموزشی و مدارس در رابطه با رفع مشکلات، مکلف به ارائه گزارش نواقص موجود و پیگیری برای رفع آن‌ها خواهند بود.
استاندار لرستان افزود: طبق اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، استان لرستان در وضعیت نسبتاً مطلوبی به لحاظ بیماری قرار دارد و روند ابتلا و مرگ بر اثر بیماری نزولی است و میانگین مرگ رخ داده در استان طی هفته گذشته حدود یک نفر در روز گزارش شده است.
زیویار تصریح کرد: بر اساس آخرین رنگ‌بندی کرونایی در استان، شهرستان‌های خرم‌آباد، پل‌دختر و رومشکان در وضعیت زرد و سایر شهرستان‌ها در وضعیت آبی کرونا قرار دارند که این شرایط حاصل همکاری خوب مردم و مسئولین در رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

دیدگاه‌ها  

#1 عارف 1400-09-20 19:23
جناب آقای استاندار تا کی قراره مدیران وبرخی رییسان که مربوط به دولتهای قبلی هستند بخصوص در دستگاها و سازمان های حساس و کلیدی که نقش مهمی در برنامه ریزی وبودجه ریزی دارند هنوز برسرمسندو صندلی خود باشند
نقل قول کردن
#2 محبی 1400-09-21 08:00
دوست عزیز با تغییر مدیرچیزی عوض نمیشه..باید فکر دیگه کرد ازمدیران پرتلاش استفاده نمود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا