یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده ولی‌فقیه در لرستان تاکید کرد: در کنار چهار استانی که در باب مسئله آب دعوت شدند، استاندار لرستان نیز در جلسات آن باید حضور داشته باشند.
به گزارش یافته، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی عصر جمعه در دیدار اقشار مختلف مردم با رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه امیدواریم با اجرای مصوبات سفر هیئت دولت، تحول همراه با جهش را که به‌عنوان یک گفتمان در استان مطرح شده، محقق شود؛ گفت: وضعیت استان لرستان تأسف‌بار است، البته داشته‌ها و ظرفیت‌های ما خیلی بیش از کمبودها و کاستی‌هاست، از این رو افق برای ما روشن است که می‌توانیم آینده خوبی را برای استان رقم بزنیم.
وی خطاب به رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه درخواست این است که نگاه هیئت دولت و همراهان شما، مانند نگاه شما در زمان قوه قضائیه به لرستان باشد که همراه با دستورات ملی برای استان بود؛ گفت: این نگاه در گذشته وجود نداشته است.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان تأکید کرد: در کنار چهار استانی که در باب مسئله آب دعوت شدند، استاندار لرستان نیز در جلسات آن باید حضور داشته باشند.
حجت‌الاسلام شاهرخی با اشاره به ظرفیت ۱۲ میلیارد مترمکعب آب لرستان عنوان کرد: با توجه به این ظرفیت منابع آبی، استان لرستان نیز در کنار این چهار استان باید قرار بگیرد.
وی بیان داشت: امیدواریم با حضور گروه‌های جهادی و جوانان انقلابی که دل در گرو رهبر، نظام و شما دارند و همچنین با خرد جمعی، آینده خوبی را رقم بزنیم.


دیدگاه‌ها  

#1 شیخ صالح 1400-09-19 20:18
لازم آیت از آقای شاهرخی تشکر کنیم که خیلی مسلط و با قدرت مشکلات را بیان کردن
نقل قول کردن
#2 اکبر-ظ 1400-09-20 13:41
تشکر و سپاس از حجت الاسلام شاهرخی که درک درستی از مشکلات و محرومیتهای استان لرستان دارند.
نقل قول کردن
#3 عارف 1400-09-20 19:35
حاج آقا شاهرخی با تشکراز انعکاس مشکلات لرستان لطفا کی قراره برخی از رییس ها ومدیران دولت قبلی که نقش کلیدی واساسی در امور مردم را دارند را جابجا وعوض نمایند.ظاهرا آقای استاندار برنامه ای برای جابجایی مدیران کبرخی روسا رادر برنامه کاری خودشان ندارد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا