یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامي استان، ازدستگيري سارق حرفه ای و کشف 31 فقره سرقت منزل و مغازه در شهرستان " کوهدشت" خبر داد.
به گزارش روز چهارشنبه یافته، سردار "یحیی الهی "در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار داشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت منزل و مغازه در سطح شهر "کوهدشت"، بررسی موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس آگاهي قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پليسي و رصد سارقان سابقه دار یک سارق حرفه ای را در سطح شهر"کوهدشت" شناسايي  و دستگیرکردند.
فرمانده انتظامی استان، گفت: سارق در تحقیقات صورت گرفته به 31 فقره سرقت منزل و مغازه اعتراف کرد و مقادیری اموال مسروقه و یک دستگاه پژو 405 سرقتی از وی کشف شد.
 این مقام انتظامی لرستان، با اشاره به اینکه جمعی از مال باختگان شناسایی شده اند، عنوان کرد: سارق جهت تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی قرار دارد.
سردارالهی در پایان، با هشدار به سارقان که نیروی انتظامی باتمام توان با آنان برخورد قانونی خواهد کرد، از شهروندان خواست توصيه هاي پليس را در حفظ و نگهداري اموال خود جدي بگيرند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را هرچه سريعتر با شماره تلفن 110 به مركز فوريت هاي پليسي اطلاع دهند.

دیدگاه‌ها  

#1 جودکی 1400-09-18 19:13
کوهدشت 200 هزار هکتار زمین کشاورزی دارد چرا کشت گلخانه‌ای نمی کنند چرا بلدرچین و بوقلمون پرورش نمیدهند؟ بخدا مردم زاگرس قدر این آب و هوا را نمیدانند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا