یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم پلدختر در مجلس گفت: در سفر رئیس جمهور به استان لرستان مطالبات حوزه انتخابیه به ویژه خساراتی که در سیل ۹۸ به روستائیان، کشاورزان و منازل مسکونی شهرستان وارد شده را پیگیر خواهم کرد تا مرتفع شوند.
سید حمیدرضا کاظمی در گفت و گو با خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با توجه به خساراتی که سیل ۹۸ به زیرساخت‌های شهرستان پلدختر وارد کرده بود منازل مسکونی و کشاورزی مردم دچار خسارت فراوان شدند و در همین راستا تلاش‌هایی صورت گرفت تا بخش‌هایی از آن جبران شود.
نماینده مردم پلدختر در مجلس افزود: در حوزه مسکن اقدامات مناسبی انجام گرفت و در موضوع کشاورزی نیز پرداخت خسارات هم انجام شد اما علی رغم پیگیری‌های مکرر اینجانب برای دریافت خسارات آن دسته از کشاورزانی که سیل زمین‌های کشاورزی آن‌ها را تخریب کرد هیچ اقدامی صورت نگرفته است و این مهم را در سفر روز‌های آینده رئیس جمهور پیگیر خواهم شد تا مصوبه‌ای در این رابطه داشته باشند.
این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: تعدادی از پمپاژ‌های شهرستان در سیل ۹۸ خسارت دیدند که وزارت جهاد و نیرو اعتباراتی در این خصوص در نظر گرفتند اما اقدامی صورت نگرفته بنابراین این وزارتخانه‌ها بایستی همت جدی به خرج دهند تا مشکل پمپاژ‌ها مرتفع و مردم از آن‌ها بهره‌مند شوند و ۶ هزار هکتار زمین زیر کشت بروند.
وی اظهار کرد: در سیل ۹۸ جاده‌های روستایی تخریب شدند و همچنین جاده پلدختر به خرم آباد نیز دچار خسارت گردید و در همان زمان اعتباری به مبلغ ۱۱۰۰ میلیارد تا جاده‌های را ترمیم و اصلاح کنند اما این اعتبار به صورت قطره چکانی به پیمانکار داده می‌شود و همین موضوع باعث شده تا کار به به سختی پیش برود ضمنا این موضوع را هم در سفر رئیس جمهور پیگیری می‌کنم تا مرتفع شود.

دیدگاه‌ها  

#1 جودکی 1400-09-18 19:14
سیل مال سه سال پیش مال 1398 است بابا از راه آهن دورود خرم‌آباد پلدختر اندیمشک بگو تا پلدختر را از بن بست درآورد و ضرر آزادراه را جبران کند
نقل قول کردن
#2 میرزاوند 1400-09-18 19:15
جوانان بیکار و تحصیلکرده پلدختری میتوانند با ساخت پالایشگاه نفت در پلدختر مشغول به کار شوند. روزانه 30 هزار بشکه نفت از میدان نفتی سرکان پلدختر به پالایشگاه کرمانشاه میرود بعد خود پلدختر پالایشگاه نفت ندارد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا