یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس با بیان اینکه وزارت نیرو نباید سیاست‌های غلط گذشته را ادامه دهد، گفت: با توجه به اهمیت احداث سد معشوره لازم است رئیس‌جمهور و یا وزیر نیرو از محل احداث این سد بازدید کنند.
به گزارش یافته، محمدرضا مبلغی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، 16 آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تبریک روز دانشجو، گفت: لرستان در تنش شدید آب قرار داشته و علاوه بر آب کشاورزی در حوزه آب شرب نیز با مشکل جدی مواجه است چرا در تصمیم‌گیری‌ها نسبت به مشکلات آبی شهرهای لرستان هیچ بحثی مطرح نمی‌شود مگر می‌شود این استان از آب شرب و کشاورزی بی‌بهره باشد در حالی که منشأ آب است.
نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس ادامه داد: چرا وزارت نیرو در احداث سد معشوره لرستان تعلل کرده و هیچ جدیتی ندارد. وزارت نیرو باید سیاست‌های غلط گذشته را ادامه ندهد. همچنین با توجه به اهمیت احداث سد معشوره لازم است رئیس‌جمهور و یا وزیر نیرو از محل احداث این سد بازدید کنند.
وی با بیان اینکه 5 شهر و روستای استان لرستان با مشکل جدی آب شرب رو به رو هستند، تصریح کرد: چرا بودجه لازم برای آب شرب مردم در شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان تخصیص داده نمی‌شود از این رو لازم است دولت و وزارت نیرو به مسئله آب شرب مردم حوزه انتخابیه‌ام و همچنین احداث سد در این مناطق توجه کند.

دیدگاه‌ها  

#1 فرهاد 1400-09-17 14:53
سد معشوره با همت آقای امامی راد نماینده اسبق کوهدشت پیگیری و شروع شد و متاسفانه بعد از ایشان نمایندگان نتوانستند آنرا به سرانجام برسانند و با شروع دولت روحانی(دولت سوم اصلاحات) فعالیت آن رسما متوقف شد
نقل قول کردن
#2 منصوری 1400-09-18 07:53
بعضی ها اب غیر را طلب میکنند ،اما به ما اب خودمان را میخواهند ندهند
نقل قول کردن
#3 حسینی 1400-09-18 10:09
یک دست صدا نداره
همه نمایندگان با کمک نمایندگان لر سایر استانها باید پشتیبان هم باشند
نقل قول کردن
#4 رشنو 1400-09-18 20:13
خب طرح و برنامه بدهید. وقتیکه برنامه ندارید آب را میبرند اینکه معلوم است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا