یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مجلس خواهان ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در بروجرد شد.
به گزارش یافته، عباس گودرزی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه 9 آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: در آستانه سفر رئیس‌جمهور ایجاد منطقه ویژه اقتصادی را تمام کنید این کار تنها نیاز به مصوبه شورای عالی منطقه آزاد دارد.
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مقدمات ایجاد راه‌آهن در منطقه نیز فراهم‌شده است تنها باید به پیمانکار برای تملک اراضی مسیر راه‌آهن کمک شود.
این نماینده مجلس بیان کرد: با توجه به کمبود پزشک در کشور، استان و شهرستان عنایت ویژه برای رشته پرستاری اتاق عمل در دانشکده و دانشگاه علوم پزشکی بروجرد صورت گیرد.

دیدگاه‌ها  

#1 سربندی 1400-09-10 11:03
یافته 19 تیرماه 1395:
ايجاد منطقه ويژه اقتصادي بروجرد در حال پي‌گيري است/ فاز اول: ايجاد فرودگاه بين‌المللي
مجوز ساخت منطقه ویژه اقتصادی بروجرد سال 89 از مجلس شورای اسلامی گرفته شد، این منطقه ویژه در بیش از 5 هزار و 700 هکتار و در 6 فاز ساخته خواهد شد.
اکنون این مجموعه در مرحله تملک و خر‌ید زمین است و متولیان امر معتقدند با بهره‌برداری از آن می‌توان شاهد توسعه اقتصادی ویژه‌ای در شرق استان بود.
مدیر اجرایی منطقه ویژه اقتصادی بروجرد بیان كرد: البته در فازهای بعدی بخش صنعتی و سایر حوزه‌ها در نظر گرفته می‌شود.
وی عنوان داشت: منطقه ویژه اقتصادی بروجرد به یکی از موفق‌ترین طرح‌های اقتصادی لرستان تبدیل خواهد شد که می‌تواند اقتصاد استان را شکوفا کند.
نقل قول کردن
#2 سربندی 1400-09-10 11:05
پس از 11 سال شعار، تبلیغات و رای جمع کردن، منطقه ویژه اقتصادی بروجرد به سال 1389 بازگشت!
نقل قول کردن
#3 محمد رضا ملکی راد 1400-09-11 10:05
سلام منطقه ویزه بروجرد مصوبه مجلس دارد متولی ان هم شرکت شهرکهای صنعتی لرستان است فقط نیازمند اعتبار است جهت اجرای زیر ساخت ها ضمنا بخش عمده زمین فرودگاه تملک شده است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا